וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: ”אנחנו מהמרים על ניצחון, שמנו 200 בבטים”

20.1.2014 / 7:22

השחקנים חגגו ושרו בציניות לאחר הניצחון בטדי. בראל: "הניצחון הגדול בקריירה”. שאבו: ”נישאר”. גבאי יעבור פוליגרף

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

השמחה של שחקני רמת השרון בסיום המשחק נשמעה היטב לאורך כל המנהרה של איצטדיון טדי. אחרי ה-0:1 על בית"ר ירושלים, השחקנים נכנסו לאחר המשחק לחדר ההלבשה ושרו במשך דקות ארוכות עם הרבה ציניות על כל פרשת ההימורים שמלווה את המועדון. בין היתר שרו השחקנים: "המהמרים ניצחו בטדי" ו"אנחנו מהמרים על ניצחון" ו"שמנו 200 בבטים", כאות להתפרקות אחרי השבוע שעבר עליהם.

שחקני הפועל ניר רמת השרון חוגגים. קובי אליהו
התפרקות, במובן החיובי של המילה. שחקני רמת השרון חוגגים בטדי/קובי אליהו

קשר הקבוצה גל בראל שתופקד כבלם אמר בסיום: "היו לי כמה נצחונות מתוקים ברמת השרון שאף אחד לא ציפה שנעשה אותם אבל היום זאת הרגשה שלא הרגשתי אף פעם. זה הניצחון הכי גדול בקריירה שלי ואין הרגשה כזאת בעולם. באמת שקשה לתאר את זה במילים".

בנוגע לתפקודו כבלם אמר: "יצא לי לשחק מדי פעם בעבר כך שזה לא חדש לי התפקיד. קשה להיכנס לתפקיד לאור הנסיבות ולאור כל מה שקורה אצלנו במועדון אבל אני שמח שהראינו כמה אנחנו גברים וכמה אופי יש לנו דווקא במצב הזה".

בראל גם התייחס לאווירה בשבוע האחרון ואמר: "באמת שזאת הרגשה מוזרה להיות בכותרות ההזויות האלה כל השבוע. אלה כותרות שנכנסות לחדר ההלבשה והיה מאוד קשה לשים את הדברים בצד. נלחמנו בזה, זה לא היה פשוט אבל חיים עבד איתנו על איך לשים את הדברים בצד ולהתרכז במשחק הכל כך חשוב הזה והגענו מוכנים".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שלומי מראד שחקן הפועל ניר רמת השרון (במרכז) עם גל בראל לפני שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"אלה כותרות שנכנסות לחדר ההלבשה והיה מאוד קשה לשים את הדברים בצד". בראל/קובי אליהו

אגב, במועדון החליטו אמש כי עד שלא תסתיים חקירת וייצמן יער לא ישוחררו שחקנים מהמועדון. מי שהשחרור הוא הדחוף ביותר עבורו הוא עשהאל בן שבת שאמור לחתום בפאנתרקיקוס היוונית ואמור היה לקבל את השחרור מרמה"ש בימים הקרובים.

מאיר גבאי, ששוחרר מהקבוצה לאחר שלטענת דני לאופר הימר בבטים צפוי היום לעבור בדיקת פוליגרף. אם יימצא דובר אמת צפוי גבאי באמצעות עורך דינו אריאל בן חור לפתוח בהליכים משפטיים נגד רמת השרון בגין הנזק שנגרם לו. ברמה"ש אמרו אמש: "גם אם ייצא דובר אמת לנו יש מידע מבוסס ונציג אותו לכשנצטרך".

מאיר גבאי שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
אם יימצא דובר אמת צפוי גבאי באמצעות עורך דינו אריאל בן חור לפתוח בהליכים משפטיים נגד רמת השרון. גבאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully