וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: הרבלס שומרים על מאזן מושלם

19.1.2014 / 20:54

מורדי יהודה הביסו בחוץ את באר שבע 6:94 ועלו למאזן 0:4. ניצחונות מוחצים גם לתל אביב פיונירס (14:54 על ירושלים קינגס) ולפתח תקוה טרופרס (6:46 בחוץ על כוכבי הצפון)

הטבלה בליגת הפוטבול הישראלית ממשיכה לקבל צורה ובסוף השבוע החולף נערכו שלושה משחקים חד צדדיים. ביום חמישי, פתח תקוה טרופרס הייתה גדולה על כוכבי הצפון וניצחה 6:46 בחוץ. בשישי, תל אביב פיונירס לא התקשו עם 14:54 ביתי מול ירושלים קינגס. בשבת, מורדי יהודה שמרו על מאזן מושלם אחרי שפירקו בחוץ את באר שבע בלאק סווארם 6:94.

יהודה רבלס. שגיא דיין, מערכת וואלה! NEWS
הליגה קטנה על הרבלס/מערכת וואלה! NEWS, שגיא דיין

כוכבי הצפון (2:1) - פתח תקוה טרופרס (2:2) 46:6

ההתקפה של הקבוצה מאם המושבות ממשיכה להצליח וכעת גם ההגנה עשתה את העבודה. מנגד, התקפת כוכבי הצפון לא ממש עבדה כמו שצריך והפער הלך וצמח מרגע לרגע. גארט מור, הקוורטרבק של פתח תקוה, מסר ל-13 מ-22, 147 יארד ושלושה טאצ'דאונים, בר רודיך תפס שישה כדורים ל-91 יארד וטאצ'דאון.

תל אביב פיונירס (2:2) - ירושלים קינגס (3:1) 14:54

במחצית הראשונה המשחק עוד היה צמוד, בעיקר בזכות משה שור. המגן של המלכים מהבירה סיים את שני הרבעים הראשונים עם 13 תיקולים במאזנו, אבל במחצית השנייה לא הייתה לו, או לאף אחד מהירושלמים תשובה מול בן הדר, שסיפק ארבעה טאצ'דאונים ו-123 יארד על הקרקע.

באר שבע בלאק סווארם (3:2) - מורדי יהודה (0:4) 94:6

הרבלס ממשיכים לדרוס את הליגה והפעם הקורבן הייתה הקבוצה מבירת הנגב, שם הם רשמו שבעה טאצ'דאונים התקפיים, ארבעה הגנתיים ועוד שניים בקבוצות המיוחדות. אברהמי פרקש סיים עם שבע מסירות מדויקות בלבד ב-16 ניסיונות, אבל גם עם חמישה טאצ'דאונים. שלושה מהם הלכו לדני איסטמן, שגם החזיר פאנט לאנדזון. שניים נוספים קלט דן וינטראוב. זאיר האריס המצוין רץ לטאצ'דאון וסיפק גם פיק סיקס ופאמבל שהוא החזיר לטאצ'דאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully