וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: ”שלכולכם יהיה בראש, הולכים לנצח בבאר שבע”

20.1.2014 / 8:15

המאמן המריץ את שחקני מכבי חיפה: "שכולם יהיו בפוקוס". בקבוצה הגיבו לציטוטי דמארי: "כרגע אין טעם למשא ומתן איתו". אלישע לוי: "צפויה חגיגה, זה לא עוד משחק עבורי" (ב', 20:50, ע' 1 ו-HD)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 78. מכבי חיפה מובילה 21:34 בניצחונות, כש-23 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשבאר שבע מארחת היא מובילה 10:14 על הירוקים.

* שלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בווסרמיל נגמרו בתיקו 1:1.

* הניצחון האחרון של באר שבע על מכבי חיפה בבית היה בדצמבר 2002, אז היא ניצחה 0:2 משערים של ראמי אבו לאבן ותומר חליבה.

* זו גם הייתה הפעם האחרונה בה מכבי חיפה לא כבשה בביקור בווסרמיל.

* מכבי חיפה הפסידה בשני משחקי החוץ האחרונים, למרות שכבשה שער בכל אחד מהם.

* אלישע לוי אימן 30 פעמים נגד מכבי חיפה אבל ניצח רק 5 משחקים. יש לו עוד 11 תיקו ו-14 הפסדים.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא נוהג לנצח מול הירוקים. לוי/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

אלישע לוי התלבט במהלך השבוע האם לפתוח עם גליינור פלט בחוד ההתקפה, או לעבור לשיטה שמצליחה יותר משחקי החוץ, עם סיראז' נאסר כשחקן אגף ודובב גבאי בחוד, על פני שיטה שפחות הוכיחה את עצמה במשחקי הבית האחרונים – גליינור פלט חלוץ, גבאי באגף ונאסר על הספסל. הסיבה לדילמה: שלושת משחקי הבית האחרונים הביאו פחות תוצאות, אבל בשניים האחרונים פלט כבש. בסופו של דבר תרגל המאמן את שני השחקנים לסירוגין, ונראה כי יש עדיפות מסוימת לנאסר. בנוגע לשאר ההרכב, צפוי שינוי אחד: בן תורג'מן יירד לספסל, בצד שמאל יפתח אביתר אילוז ובן ביטון יחזור להרכב כמגן ימני. כ-12 אלף צופים יגיעו מחר לוסרמיל, מתוכם כעשרת אלפים אוהדים אדומים.

"כבר יצא לי לפגוש את חיפה מאז שעזבתי, אבל זה לא עוד משחק עבורי. הייתי שם הרבה שנים ואני אוהב את האנשים שם", אמר לוי לקראת המשחק, "מכבי חיפה קבוצה טובה ולאחרונה הם לאט לאט עולים למקום הראוי להם. ברור שיהיה קשה, אבל מנגד גם לאף קבוצה לא קל בווסרמיל. אני מקווה שנדע לשחק את הכדורגל שלנו, לשחק התקפי וצפויה חגיגה לקהל. אי אפשר לומר שבאר שבע פייבוריטית, גם אם חיפה בתקופה פחות טובה, צריך לתת להם כבוד. מצד שני, אנחנו קבוצה חזקה העונה והסיכויים שווים". המאמן נשאל לגבי רכש בחלון ההעברות ואמר: "מה שעשינו בקיץ היה מספק ורואים את זה בטבלה. מצד שני, אם תהיה אפשרות מעניינת, הייתי רוצה להתחזק נקודתית, אבל רק אם מדובר במישהו שישדרג אותנו ולא יפגע במרקם החברתי".

מאור בוזגלו הוסיף: "אלו המשחקים שכל שחקן מחכה להם, ולא צריך לדבר הרבה, כי המוטיבציה היא גבוהה גם ככה. אנחנו לא מתסכלים על מכבי תל אביב, זה סתם עלול לפגוע. באר שבע מתרכזת בעצמה ובלעשות הכי טוב שהיא יכולה".

ניקולס פלצ'וק צפוי לעבור בימים הקרובים למ.ס אשדוד. אם העסקה לא תצא לפועל, לא מן הנמנע שהשחקן יישב ביציע. בני לוד פנתה להנהלת הקבוצה וביקשה לצרף לשורותיה את הקשר פיראס עוואד, שביקש לעזוב בשל מיעוט בדקות המשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
כל שחקן מחכה למשחקים כאלה. בוזגלו/ברני ארדוב

מכבי חיפה:

במכבי חיפה מבינים שהפסד בבאר שבע יוביל גם לסיום המאבק על המקום השני כבר עכשיו. במקרה שהחבורה של אריק בנאדו תמעד, היא תצטרך להיאבק על כרטיס נוסף לאירופה דרך המקום השלישי, או זכייה בגביע (סיכוי נמוך יותר קיים להגיע דרך המקום הרביעי או דרך הגעה לגמר הגביע). ניצחון, לעומת זאת, יקטין את הפער מהמקום השני לשמונה נקודות בלבד, אבל בעיקר ישווה את מאזן הנקודות שלה לבני סכנין שבמקום השלישי.

לבנאדו יחסרו מספר שחקנים לקראת המשחק. ראשית, למאמן יהיה סגל חלוצים קצר מאוד. אזולאי ואנדלובו עזבו השבוע, שמעון אבוחצירא חולה, והמאמן כבר תרגל חלק התקפי שכולל את חן עזרא, אלון תורג'מן ושובל גוזלן. אבוחצירא החולה בשפעת לא יתלבש למשחק ולכן בנאדו זימן את שון ויסמן הצעיר שישמש מחליף יחד עם איסמעיל ריאן ועידן ורד. בקישור, אביחי ידין ימשיך להיעדר ואת מקומו יתפוס שוב גוסטבו בוקולי, ואילו בחוליית ההגנה דקל קינן ואדין צוצאליץ' ימשיכו לתפקד יחד וישאירו את סארי פלאח בחוץ. גם יניב קטן יחסר בגלל צהובים. רן אבוקרט שוב יפתח בהרכב כדי לעבות את מרכז הקישור. בנאדו קיים היום אסיפה קצרה בה אמר לשחקנים: "שלכולכם יהיה בראש: המטרה היא לנצח מחר בבאר שבע וכך אנחנו הולכים למשחק. שכולם כאן יהיו בפוקוס".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעלה בהרכב זהה וללא קטן המורחק, ידין הפצוע ואבוחצירא החולה. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

המגן אייל משומר דיבר לקראת המשחק מול הפועל באר שבע כשאמר לדף הפייסבוק של מכבי חיפה: "מאז ומתמיד היה קשה לשחק בווסרמיל, במיוחד העונה, כאשר הפועל בבאר שבע בצמרת בזכות יכולת טובה. צפוי משחק קשה, מדובר באתגר גדול, אבל אנחנו מגיעים לבאר שבע על מנת לנצח ומקווים שהקהל שלנו, שהגיע בהמוניו במשחקים האחרונים, יתמוך בנו ויחד איתו נוכל להשיג את המטרה ולנצח במשחק".

ומה בנוגע לעסקת עומר דמארי? מקורב לעסקה העריך אתמול כי "אם שחר רוצה את דמארי, הוא צריך להציע לפחות 700 אלף יורו להפועל ואת ויאם עמאשה, אחרת לא יהיה על מה לדבר". אם דמארי לא יעבור כעת, ייתכן שייעשה ניסיון להעבירו בתום העונה. נכון לעכשיו, מכבי פתח תקוה כלל לא מהווה בעיה בנוגע לעסקה וההערכה היא ששחר ינסה לרכוש רק חלק מהכרטיס ולהשאיר אחוזים מסוימים בידי עמוס לוזון.

אמש נרשמה עוד התפתחות, ולאור הציטוטים של דמארי בתקשורת שהוא לא מעוניין לעבור לחיפה ורוצה להישאר בהפועל תל אביב. במכבי חיפה הבהירו היום ש"במצב הנוכחי, אין טעם להמשיך במשא ומתן על השחקן".

בויאן שראנוב שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מבחן כוח. שראנוב/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: אליניב ברדה

חמישה שערים ושני בישולים העונה, הם לא מה שהופכים את חלוץ הפועל באר שבע לשחקן הכי משפיע בליגה. ברדה עושה הגנה, עושה התקפה, עושה תנועה לעומק, ועושה את באר שבע טובה יותר. אז הנה נתון מפתיע: כמה מכם באמת זוכרים שברדה לא כבש כבר שמונה משחקי ליגה? סימן שהעבודה על המגרש באמת מתגמדת לנוכח העזרה לחברים מסביב.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב

לשוער של מכבי חיפה יהיה מבחן חשוב. באר שבע יודעת לשחק בעיקר מול הגדולות בוסרמיל, אוהבת משחק פתוח ומרבה לבעוט לשער. לשראנוב יש משחק קרקע נהדר, אבל הוא לוקה בכדורי הגובה. לבאר שבע יש יכולת טכנית נהדר באגפים, והרבה כדורים נשלחים בעיקר דרך בוזגלו, וגם דרך אילוז ותורג'מן. בווסרמיל, כל הדיפה ויציאה שלו תהיה נתונה לביקורת. למכבי חיפה אין יותר את הפריבילגיה לעשות טעויות בתיבת החמש אם היא רוצה את הכרטיס לאירופה.

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה; בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', ויליאם סוארס, אביתר אילוז; גל אראל, לוטם זינו, מאור בוזגלו, סיראז' נאסר (גליינור פלט), אליניב ברדה; דובב גבאי.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, רן אבוקרט, רובן ראיוס, חן עזרא, אלון תורג'מן, שובל גוזלן.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully