וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: "שיבדקו מה שצריך, אבל למה לשרוף שחקן?"

19.1.2014 / 10:49

שחקנים כעסו על האשמת מאיר גבאי: "אמרו שהם נותנים לויצמן יער לחקור אז מה קרה פתאום?. גבאי יתבע: "לא אוותר להם"

עירוני רמת השרון תעלה הערב (ראשון) לקרב תחתית קשה מול בית"ר ירושלים בטדי בהרכב חסר מאוד, שיאלץ את המאמן חיים שאבו לבצע אילתורים רבים. אבל עם כל הכבוד למשחק, מה שמעסיק את אנשי ושחקני רמת השרון החל מאתמול בערב הוא שיחרורו של מאיר גבאי על ידי היו"ר דני לאופר, שטען כי יש בידיו מידע מבוסס כי הוא מהמר בבטים.

שחקן בקבוצה הסביר הבוקר: "דני הגיע לדבר איתנו שכבר חלק הבינו מה קורה עם מאיר. הוא אמר לנו 'השיחה הזאת נשארת כאן ולא יוצאת החוצה. מי שיהמר אצלי בבטים לא יהיה בקבוצה ולא משנה איך הימר ועל מה הימר'".

שחקנים הוסיפו: "דיברנו בינינו ואמרנו שאולי זה יעבור בשקט כי הוא לא שחקן מוכר, אבל איך שיצאנו מהאימון כל העיתונאים יודעים כבר כל פרט מהשיחה איתו ועם השחקנים. אם חושדים, צריך לבדוק את מה שצריך, אבל למה לשרוף שחקן ככה? הם אמרו שהם לא מבינים ולכן נותנים לויצמן יער לחקור, אז מה קרה פתאום? גם אם יתברר שמאיר דובר אמת, הם שרפו אותו".

מאיר גבאי שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
"גם אם יתברר שמאיר דובר אמת, הם שרפו אותו". מאיר גבאי/ברני ארדוב

גבאי כבר שמע את ההאשמות הללו מרמת השרון לפני מספר ימים והכחיש אותן, כולל בשיחה עם לאופר. בשלב זה גבאי עובד עם עורך דין צמוד ובכוונתו לתבוע את המועדון. אמש לאחר פרסום הדברים אמר גבאי: "הם הורגים אותי ומנסים לגמור לי את הקריירה, אבל אני לא אוותר להם ואפעל בדרכים שלי".

יש לציין כי בויצמן יער ימשיכו לחקור את הנושא גם בימים הקרובים, אם כי נראה בשלב זה אין לחוקרים חומר נוסף מעבר לשמועות ומידע שהגיע לאנשי רמת השרון על ידי גורם שלישי. לאופר חוזר ואומר כי בידיו מידע מבוסס על כך שגבאי הימר בבטים, וכמו שהדברים נראים כרגע הפרשה עשויה להגיע לבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully