וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רמון היה נואש למכור את דמארי, עכשיו הוא לא יתפשר"

למרות ניצחון שלישי ברציפות, מעמדו של החלוץ לא ברור. גורם: "הוא לוהט עכשיו". סופית: המשחק מול בית"ר ייערך בנתניה

one

"עוד לא ניצחנו שלוש פעמיים ברציפות העונה וזה היה מחסום פסיכולוגי בשבילנו", אמר גילי ורמוט אחרי התבוסה שהנחילה הפועל תל אביב להפועל רעננה, 1:4 אמש (שבת). למעשה ורמוט תיאר בדיוק את התחושות של האדומים. עוד בטרם המשחק דיברו בהפועל על חשיבות רצף הניצחונות ועל המבחן הגדול שלהם. לאחר המשחק נראה שכולם בהפועל מרגישים כי הקבוצה קפצה מדרגה.

"המשחק מול באר שבע היה נקודת שבר בשבילנו", הוסיף ורמוט, "אבל התאוששנו ועכשיו המקום השלישי נמצא כבר בהישג יד". מלבד הניצחון המשכנע, בהפועל כבר החלו לעסוק במפגש המסקרן מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא. "אלה היו שלושה ניצחונות חשובים לנו שהוסיפו הרבה לביטחון", אמר אחד השחקנים, "אבל המשחק מול בית"ר הוא המבחן הגדול שלנו. אם ננצח אותו, העונה הזו תתחיל לקבל צורה ואולי תסתיים עם טעם הרבה יותר טוב".

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל רעננה 1:4 בחוץ

בן שמעון: "אני חושב שכיף לראות אותנו. דמארי נכס"

שחקני הפועל תל אביב, אברהם צ'קול, גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
"המקום השלישי בהישג יד". ורמוט/יוסי ציפקיס

משבוע לשבוע נראה שהמתח רק עולה סביב סיפור מכירת עומר דמארי מהפועל. בכירים בהפועל עדיין לא יודעים להעריך את הסיכויים שדמארי יישאר באדום עד הסוף העונה לפחות. עם זאת, מקורבים להנהלת הקבוצה ולחיים רמון דיברו בסיום המשחק על כמה מכבי חיפה, שמעוניינת בחלוץ, פספסה הזדמנות לנצל את המצב שהיה בהפועל רק בחודש הקודם.

"לפני ארבעה שבועות חיים רמון הגיע לחיפה על ארבע", אמר מקורב להנהלה, "הוא לא רק רצה למכור אותו, הוא היה ממש נואש. אם חיפה היו מעלים את הצעה שלהם קצת יותר, דמארי כבר היה אצלם. בשלושה שבועות האחרונים חזר השקט למועדון שהחזיר קצת את השפיות ועומר עצמו לוהט. בכלל נהיה פסטיבל סביבו. עכשיו אין סיכוי שרמון יתפשר בסכומים עליו". בינתיים, האדומים אומרים עדיין כי מחירו של דמארי הוא מיליון יורו ואם שחר יציע את אותו סכום, החלוץ יעבור למכבי חיפה. בנוסף, בהנהלת הקבוצה טוענים כי יש מרדף סוכנים ישראלים אחרי דמארי ושכולם בודקים לו אופציות באירופה. אם משם תגיע הצעה רצינית, החלוץ יימכר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עומר דמארי, הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מעמדו עדיין לא ברור. דמארי/יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב מבינים כי עומד בפניהם עוד שבוע גורלי לקראת המשחק מול בית"ר, שרק היום נקבע סופית שהוא ייערך באיצטדיון בנתניה, אחרי פגישה בין מנהל הקבוצה מורדי דדון עם הנהלת האיצטדיון. לקראת המשחק (א', 20:50), לבן שמעון יש לא מעט כאבי ראש בהגנה. אוראל דגני, שעלה עם זריקה בגלל חתך עמוק ברגל, המשיך לקבל שבחים מרן בן שמעון על המשחק ההגנה שלו והוא צפוי להמשיך בתור בלם.

המגן שמעון הרוש מתח את שריר הארבע ראשי והוא ככל הנראה ייעדר מול הירושלמים. המגן יעבור היום בדיקות שייקבעו מה חומרת פציעתו. ליאור לוי אמור להיות כשיר למשחק ולהחליף את הרוש, אבל אם הוא לא יהיה כזה יצטרך בן שמעון להמשיך עם אברהם צ'קול ויורחן קולין כמגנים. אם אכן ישוב לוי, בן שמעון שוב יצטרך להחליט אם להחזיר אותו לעמדת המגן הימני שבה היה מצוין או שוב להשתמש כמגן שמאלי. במצב שכזה קולין, שלא מרוצה ממעמדו בקבוצה, ישוב לספסל.

שחקן הפועל תל אביב, שמעון הרוש. יוסי ציפקיס
נפצע אחרי השער. הרוש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully