וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כריס דייויס נשאר בבולטימור, שרצר בדטרויט

18.1.2014 / 17:42

הכוכבים נמנעים מבוררות: סטנטון ממשיך במיאמי, צ'ייס הדלי בסן דייגו. ג'ורדן צימרמן סגר לעוד שנתיים בוושינגטון

עונת הבייסבול מתחילה להתקרב לה לאט לאט וקבוצות הליגה השונות מחדשות חוזים עם השחקנים. הנה כמה דברים בולטים שקרו ביממה האחרונה:

* כריס דייויס, שהוביל את הליגה בעונה שעברה עם 53 הומראנים ו-138 הכנסות רצים, קיבל העלאה גדולה וירוויח בעונה הקרובה 10.35 מיליון דולר במדי בולטימור, שם סיכם לשנה נוספת. בעונה החולפת הוא הרוויח 3.3 מיליון. האוריולס הגיעו לסיכום גם עם המגישים טומי האנטר ובאד נוריס.

כריס דייויס בולטימור אוריולס. GettyImages
נשאר בבולטימור. דייויס/GettyImages

* הסיי יאנג של ה-AL, מקס שרצר, ימשיך שנה נוספת במדי דטרויט. הטייגרס ישלמו 15.525 מיליון דולר. הצדדים נמנעו בכך מבוררות. עוד שחקנים שסיכמו לשנה נוספת: ריק פורסלו ואל אלבקרקי המגישים וגם, אנדי דירקס ואוסטין ג'קסון האאוטפילדרים.

* ג'ורדן צימרמן, המגיש של וושינגטון, יישאר בקבוצה שנתיים נוספות תמורת 24 מיליון דולר. צימרמן רשם מאזן של 9:19 ו-ERA של 3.25 בעונה החולפת. שחקנים נוספים שממשיכים בוושינגטון: איאן דזמונד, דרו סטורן, ווילסון ראמוס ורוס דטווילר.

* ג'יאנקרלו סטנטון העוצמתי סיכם עם מיאמי על חוזה לעונה נוספת תמורת 6.5 מיליון דולר. בעונה שעברה הוא הסתפק ב-537 אלף דולר והציג את היכולת החלשה בקריירה שלו עם 24.9 אחוזי חבטה בלבד.

* מארק ריינולדס בן ה-30 קיבל חוזה מיינור ליג ממילווקי ברוורס. הוא ירוויח שני מיליון דולר בעונה הקרובה.

* שחקן הבסיס השלישי המצוין של סן דייגו, צ'ייס הדלי, נמנע מבוררות מול הקבוצה וקיבל חוזה לעונה נוספת תמורת 10.525 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully