וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "כמה ניצחונות, ונחשוב על פלייאוף עליון"

17.1.2014 / 12:18

מאמן בית"ר לרדיו ירושלים: "עשינו שינוי, וילה וברנדאן יתרמו לנו הרבה". הקבוצה תמתין עד תחילת השבוע למגרלשווילי, שבעלי לרנקה מתעקש על הישארותו

בבית"ר ירושלים חוששים כי העיסוק סביב השחקנים החדשים שהגיעו לקבוצה יוציאו את הפוקוס מהדבר החשוב באמת: המשחק ביום ראשון נגד רמת השרון בטדי. המאמן רוני לוי מנסה הרכבים שונים בימים האחרונים ונראה כי רק לקראת המשחק יקבל החלטה סופית לגבי ה-11 שיפתחו.

פאבלו ברנדאן, שהגיע רק אתמול לאחר שלא התאמן חודש וחצי יהיה במקרה הטוב על הספסל וייתכן שאף מחוץ לסגל. הצוות המקצועי רוצה להכניס אותו לעניינים בשבועיים הקרובים בהדרגה ולא לסכן אותו. ג'ונתן וילה עדיין נראה מעט חלוד, אך בצוות המקצועי משוכנעים שהוא מספיק טוב כדי לפתוח ביום ראשון.

חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בית"ר לא מוכנה לחכות. מגרלשווילי/ברני ארדוב

לוי לרדיו ירושלים: "לא חושבים עדיין על פלייאוף עליון"

רוני לוי דיבר על הרכש שהגיע לבית"ר ב"רדיו ירושלים: "פאבלו ברנדאן שיחק אצלי באוניראה, שיחק בצ'מפיונס ליג ובסטיאווה. הוא שחקן רב גוני, יכול לשחק גם בקישור מאחורה ומקדימה וגם בהגנה, שחקן מאוד איכותי. הוא עדיין לא בכושר אבל כמו שאני מכיר אותו, אני מניח שתוך עשרה ימים עד שבועיים הוא ייכנס לכושר טוב מאוד, הוא באמת שחקן ברמה גבוהה".

לגבי ג'ונתן וילה אמר: "הוא שיחק שש שנים בסלטה ויגו, התחיל בתור קשר קדמי, ירד לקשר אחורי ובשנה האחרונה שיחק הרבה כבלם. בליגה השנייה הוא שיחק איתם את רוב המשחקים ובליגה הראשונה פחות. אני ראיתי אותו לפני שלושה שבועות בגביע נגד אתלטיקו בילבאו משחק ויש לו מה לתרום לנו. איתו יש לי כמה אפשרויות, לשחק איתו כבלם או כקשר וזה תלוי גם בכושר של השחקנים".

לגבי המטרות של הקבוצה אמר: "בית"ר עשתה שינוי. אני מסתכל על הטווח הקצר. רוצה לנצח את המשחק הקרוב ואז להסתכל קדימה. אם נעשה כמה תוצאות טובות נחשוב על פלייאוף עליון ולהיפך. אני לא חושב שיש לנו את הפריבלגיה לדבר רחוק. אני מקווה שמגרלשווילי יצטרף אלינו בשבוע הבא ואנחנו מחפשים עוד שחקן התקפה שיעזור לנו".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. קובי אליהו
לא אהב את ההתנהגות של השחקנים. רוני לוי/קובי אליהו

התלבטות לגבי לנדרי מולמו

בנוגע ללנדרי מולמו ישנה התלבטות. השחקן תורגל אמש עם שחקני ההרכב הראשון אך סימני השאלה לגבי המוטיבציה שלו מרחפים באוויר, מה גם שרוני לוי היה רוצה לראות את שי חדד משחק בקישור. בבית"ר מתלבטים וייתכן כי רוני לוי ייקח את השחקן לשיחה בסוף השבוע שלאחריה יחליט האם השחקן יפתח או ישוחרר עוד לפני המשחק.

בנוגע לחיים מגרלשווילי, בבית"ר כעסו מאוד בימים האחרונים מהסחבת ומהעובדה כי לא הצטרף לקבוצה לקראת המשחק נגד רמת השרון. מגרלשווילי התבקש על ידי לרנקה לשחק נגד אנורתוזיס ברביעי בגביע ומחר נגד פראלימני בליגה, אך בעקבות היכולת הטובה שלו במשחק הגביע ייתכן כי הקפריסאים יקשו על שחרורו. הבוקר ישנם דיווחים בתקשורת הקפריסאית כי הבעלים של לרנקה מעוניין שהשחקן יישאר ואף יציע לו חוזה גם לעונה הבאה. בבית"ר ימתינו עד לתחילת השבוע הבא ובמידה ולאחר המשחק בשבת המגן לא יקבל שיחרור יחלו לבדוק אופציות אחרות.

המאמן רוני לוי לא אהב את רמת המשחק של שחקני ההרכב הראשון אמש והרבה להעיר להם. לוי אמר לשחקנים "אתם לא מרוכזים ולא מדוייקים", והיה עצבני לאורך האימון. השחקנים צפוי במספר קטעים מהמשחק נגד הפועל רעננה ובסוף השבוע יצפו גם ברמת השרון, בעיקר ביכולת הסגירה ההגנתית הטובה שלה.

בבית"ר אמרו אמש: "רמת השרון בהרכב חסר ובבלגן אחרי כל הפרשה שעוברת עליהם, אבל זה לא משנה כלום. הם יבואו לשחק מאחורה ולתת אם הדם כדי להוציא נקודות. הם הוציאו תיקו בוסרמיל, הפסידו 0:1 למכבי תל אביב בקושי וניצחו לפני שבועיים את רעננה בחוץ שאנחנו עשינו איתה תיקו בבית אז אין לנו שום יתרון עליהם. מה שיש לנו זה לתת הכל ולהעלות את הרמה שלנו כדי לצאת מהתחתית הזאת ואולי להסתכל קצת למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully