וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה - הפועל תל אביב: איליץ' יפתח במקום קולין?

האדומים מרוצים מחזרתו של הבלם לסגל, בן שמעון הזהיר את שחקניו מפני נווקאמה (ש', 19:30, ספ' 1). בכורה לסבע וליליו

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 3. הפועל ת"א ניצחה פעמיים ומשחק אחד (העונה) הסתיים בתיקו.

* במשחק היחיד שרעננה אירחה, היא חטפה תבוסה 4:1 מהפועל תל אביב.

* מאז 0-3 על אשדוד לפני חודשיים, רעננה אספה בסך הכל 2 נקודות מ-21 אפשריות, 9.5% הצלחה.

* זה הביקור הרביעי של הפועל תל אביב באצטדיון החדש בנתניה. פעמיים ניצחה שם כמארחת, פעם אחת הפסידה שם כאורחת.

* אם כבר הפועל תל אביב והאצטדיון החדש בנתניה: עדיין לא נשרק שם פנדל העונה (ומבין המגרשים ששוחקו בהם יותר מ-2 משחקים: גם באשדוד לא).

* לצערה של רעננה, כל הקבוצות ששיחקו מול קבוצה שניצחה 0-4 במחזור הקודם העונה לא הצליחו להבקיע מולן (רעננה עצמה, רמת השרון ועכו).

* מצד שני, רק פעם אחת מתוך השלוש הקודמות קבוצה שניצחה 0-4 ניצחה גם במחזור הבא (סכנין בעכו). הפועל תל אביב והפועל באר שבע המשיכו ל-0-0 (מול רעננה ורמת השרון, בהתאמה).

* מצד שלישי, ושוב לצערה של רעננה, היחידה שניצחה העונה במחזור הבא אחרי ניצחון 0-4 עשתה זאת בחוץ.

* רעננה היא הקבוצה היחידה בליגת העל שבמשחקיה מובקעים פחות משני שערים בממוצע למשחק (1.88).

נתונים: אתר דריבליסט

ברנקו איליץ' שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר הישר להרכב? איליץ'/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל רעננה:

הקבוצה כבר סופרת שמונה משחקים ללא ניצחון. עם שני חלוצים חדשים בסגל, מנחם קורצקי מקווה לעבור את הפועל תל אביב הנמצאת בתקופה טובה. קורצקי מתלבט בחוד לקראת המשחק מחר. המאמן תרגל באימון לסירוגין את אחמד סבע, ליליו וסער בנבנישתי. אחד מהשלושה אמור להיות הרגל המסיימת של קורצקי כשלסבע וליליו זו תהיה הופעת בכורה. "אני מקווה שהשחקים החדשים ישדרגו את הקבוצה" אמר השבוע המאמן. "אנחנו לא משנים את הדרך שלנו. זה משחק מאוד קשה ונגיע מוכנים אליו.

מלבד זאת, רעננה תצטרך להסתדר מחר ללא עמנואל אמבולה, תמיר כהן המורחק ובן בנימין המושעה בשל צבירת כרטיסים צהובים. החוליה האחורית מחר של קורצקי תהיה על טהרת ישראלים צעירים ובהנהגתו של יניב לביא. כשאלי בבייב יקבל מקום בקישור בגלל היעדרות של בנימין וכהן.

הפועל תל אביב:

אחרי שני ניצחונות ברציפות ועם ביטחון שחזר, תנסה מחר הפועל תל אביב לחבר ניצחון שלישי רצוף בפעם ראשונה העונה. המאמן רן בן שמעון שלא חש בטוב העביר היום את האימון המסכם ובעיקר הזהיר את שחקניו באסיפה המסכמת מהחלוץ של רעננה אנתוני נוואקמה והמשחק הנסוג של היריבה. לבן שמעון יעמוד כמעט סגל מחר. ליאור לוי שעדיין לא התאושש לחלוטין מהמתיחה במפשעה ורמזי ספורי הם היחידים שייעדרו. לעומתם, ברנקו איליץ' החלים ממחלה ואמור לשוב מחר לסגל. בן שמעון מתלבט בינו לבין יורחן קולין במרכז ההגנה. מלבד התלבטות זאת, שאר ההרכב אמור להיות זהה, כשאיתי שכטר ובריאן חרסיסיץ' יפתחו על הספסל.

בהפועל מתעסקים בעוד מספר נושאים שעומדים על הפרק. אתמול נדחה ערעור הקבוצה על עונש הרדיוס שספגה. העונש ימומש מול בית"ר ירושלים. מנהל הקבוצה מורדי דדון אמור להיפגש עם ראשי האצטדיון בנתניה בתחילת שבוע הבא ולסגור על אירוח באצטדיון בשרון. אם לא יימצא פתרון להפרדת האוהדים שם, הפועל תנדוד לחיפה לקרית אליעזר.

גם חלון העברות מעסיק את הקבוצה. בוריס קליימן שחוזהו מותיר לעבור לקבוצה אחרת ללא תמורה החליט שהוא יישאר בקבוצה עד תום העונה ולמעשה יממש את חוזהו במלואו בהפועל. בנוסף, אבי נמני מגביר את מאמציו לנסות להעביר את איתי שכטר לצרפת. כרגע מתקיים משא ומתן עם אחת מקבוצות התחתית בליגה המקומית, אך גם הסוכן וגם בצרפת טוענים כי העסקה רחוקה עדיין מאוד מלצאת לפועל.

שחקן הפועל תל אביב, איתי שכטר. ברני ארדוב
שוב על הספסל. שכטר/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: יניב לביא

הבלם המנוסה של רעננה יצטרך להנהיג את ההגנה של קבוצתו מול ההתקפה הלוהטת של הפועל בנצחו של עומר דמארי. אם תצליח רעננה להציג משחק הגנה כמו בסיבוב הראשון בבלומפילד היא אולי גם תצליח לחזור למסלול הניצחונות.

הפועל תל אביב: ישראל זגורי

זגורי הוא המבקיע המוביל בקישור העונה. מחר רעננה תגיע לנסות ולהצר את התקפת הפועל ובמיוחד של עומר דמארי הלוהט שיצטרך עזרה בכיבושים מהקישור.

יניב לביא, עדי נמני הפועל רעננה. ניב אהרונסון
תפקיד מפתח בהגנה. יניב לביא/ניב אהרונסון

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, יניב לביא, אלון זיו, יוגב לרמן, בן מלכה, אלי בבייב, אסי בלדוט, אנתוני נווקאמה,ממאדו צ'אם, אחמד סבע (ליליו).

הפועל תל אביב: דני עמוס, אברהם צ'וקול, אוראל דגני, יורחן קולין (ברנקו איליץ'), שמעון הרוש, לוקאס סאשה, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ישראל זגורי, בסארט עבדורחימי, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully