וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - קרית שמונה: קרב על המקום השלישי

17.1.2014 / 13:16

סכנין המרצה עונש רדיוס תארח בעכו את קרב צמרת (ש', 18:00). הידאלגו חוזר מפציעה לספסל, אוחיון שב לסגל האורחת

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 14. בני סכנין מובילה 4-6 בניצחונות, עוד 4 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשסכנין מארחת: 2-3 לטובתה בניצחונות, עוד משחק הסתיימו בתיקו.

* קרית שמונה לא הפסידה את 3 המפגשים האחרונים בדרבי הצפון – בעונה שעברה היא ניצחה פעמיים ועונה סיימה בתיקו.

* בפעם האחרונה שנכפה על סכנין לשחק מחוץ לדוחא היא סיימה ב-0-0 – מול הפועל חיפה, ב-1.4.13. המשחק נערך בעילוט.

* לפי לוח המשחקים, סכנין עוקבת אחרי מכבי תל אביב. בפעם הקודמת שהיא פגשה קבוצה שניצחה את הצהובים במחזור קודם, היא חטפה 4-0 בבית (מהפועל באר שבע).

* אם סכנין תפסיד, היא תשלים רצף שלא היה לה מאז ספטמבר שעבר – 3 הפסדים אחד אחרי השני (אז היו לה ארבעה).

* ברק בדש הוא אולי הכובש החם של קרית שמונה בזמן האחרון (5 שערים ב-4 משחקים), אבל בני סכנין צריכה לחשוש גם מתמיר כחלון (4 שערים נגדה).

* קרית שמונה ב-7 משחקי החוץ האחרונים בפינג פונג של הפסד-ניצחון. עכשיו מגיע תור הניצחון. נראה.

נתונים: אתר דריבליסט

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. אדריאן הרבשטיין
הפינג פונג ימשך? ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בבני סכנין מעוניינים לעצור את שרשרת ההפסדים שהחלה לפני שני משחקים ובקבוצה מקווים לנצח את עירוני קרית שמונה במה שכבר הוכרז כקרב הישיר על המקום השלישי. לפי התרגולים האחרונים נדמה שמרקו בלבול צפוי להמשיך באותו הרכב שפתח בשבוע שעבר. בניגוד לשבועות הקודמים, לרשותו של בלבול יעמוד סגל כמעט מלא. כריסטיאן הידאלגו חזר מהפציעה ויפתח על הספסל, וכך גם חורחה אלונסו שיפתח גם כן על הספסל ויחכה להזדמנות לערוך הופעת בכורה. מארק פרננדס עשוי להיות גם כן בסגל, אך עדיין לא נפלה החלטה סופית לגביו.

"יש לנו סגל טוב מאוד ולמרות שהפסדנו שני משחקים אנחנו עדיין קבוצת צמרת. אנחנו צריכים לחזור ולהוכיח שאנחנו ראויים לזה", אמר שחקן בקבוצה, "קרית שמונה הראתה שהיא קבוצה מצויינת אבל אנחנו נוכיח שאנחנו לא פחות טובים". למרות שהמשחק לא ישוחק באיצטדיון הביתי בדוחא אלא בעכו זכר לעונש הרדיוס שהוטל על הקבוצה בסכנין מאמינים שקהל רב יגיע למגרש כדי לדחוף את הקבוצה.

עירוני קרית שמונה:

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר דרבן את חניכיו לקראת המשחק ואמר להם: "אני בטוח שלא צריך להגיד לכם לרדת אל הקרקע אחרי הניצחון על מכבי תל אביב. אני יודע שאתם כבר שם".

המאמן צפוי לפתוח באותו הרכב שפתח בניצחון על האלופה כאשר מי שיחזור לסגל הוא מתן אוחיון. עם החזרה של שיר צדק ואוחיון לבכר יש כאב ראש חיובי לגבי זהות שני הבלמים בהרכב כשקאסיו פרננדס, דין מימוני, אוחיון וצדק הוכיחו כבר העונה שהם יכולים וראויים ללבוש את חולצת ההרכב.

בקרית שמונה מקווים שברק בדש ימשיך ביכולת המצויינת שלו כאשר גם דויד מנגה מתחיל להיכנס לכושר. מי שעוד סוחט מחמאות לאחרונה הוא וובה בראון שהופך לאט לאט לאחד הבאנקרים של קרית שמונה וכבר זכה במועדון לכינוי "בריאן חרסיסיץ' החדש".

למרות התוצאות האחרונות והתקופה הטובה של קרית שמונה, יש גם שחקנים מאוכזבים והעיקרי שבהם הוא דושאן מאטוביץ' שאיבד את מקומו בהרכב לחן דילמוני שנמצא בכושר טוב מאוד. מאטוביץ' בשלב זה לא ביקש לעזוב אך ההערכה בקרית שמונה היא שאם תגיע הצעה לכיוונו הוא עשוי לבקש לעזוב, זאת בשל העובדה שדילמוני קנה את מקומו בהרכב.

וובה בראון שחקן עירוני קרית שמונה מאוכזב. ברני ארדוב
"בריאן חרסיסיץ' החדש". וובה בראון/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני סכנין: חאלד חלאיילה

במסע הרכש האחרון של בני סכנין הגיע לקבוצה הקשר האחורי חורחה אלונסו. בסכנין כבר תוהים מי ייפגע בעקבות צירופו, ואחד השחקנים שעלולים להיפגע מכך הוא הקפטן חאלד חלאיילה שמחר מול קרית שמונה ירצה להוכיח שמקומו בהרכב. הוא ירצה להוביל את סכנין לניצחון חשוב במיוחד.

עירוני קרית שמונה: דין מימוני

הבלם הצעיר הוכיח במחזורים האחרונים שהוא ראוי ללבוש את חולצת ההרכב של קרית שמונה. עכשיו, כשצדק ואוחיון כשירים, מימוני יצטרך להתעלות אפילו יותר כדי לשמור על מקומו בהרכב. מול ההתקפה הכי מהירה בליגת העל, הבלם הצעיר יצטרך להיות בכושר שיא כדי שגם במשחק הבא הוא יהיה בהרכב של בכר.

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין (משמאל) מול ג'וליאנו ספדאסיו שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ייפגע מצירופו של אלונסו? חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח, אברהם פאס, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, מוחמד כליבאת, פיראס מוגרבי, מוחמד גדיר.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, דין מימוני, קאסיו פרננדס, חן דילמוני, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, אופיר מזרחי, דויד מנגה, אחמד עאבד, ברק בדש.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully