וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אוחיון ורייס היו נהדרים, גם ביחד וגם לחוד"

16.1.2014 / 21:59

מאמן מכבי תל אביב החמיא לרכזים שהצטיינו בקובנה: "בטופ 16 מנצחים עם מאמץ אדיר של כולם". אוחיון קבע שיא אישי והשווה הישג של ניקולה וויצ'יץ' מעונת 2006/7

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) ניצחון 13 ברציפות בכל מסגרות - הפעם 78:87 על ז'לגיריס קובנה בליטא - ושיפרה מאזנה בטופ 16 ל-0:3. אחרי מחצית ראשונה חלשה וקשה, התאוששו הצהובים ועם חצי שני מצוין שייטו לניצחון החשוב. טייריס רייס, שמשתפר משבוע לשבוע, הצטיין עם 20 נקודות, דווין סמית' הוסיף 15 ויוגב אוחיון צירף ל-10 הנקודות שלו 11 אסיסטים. בשבוע הבא תארח מכבי תל אביב את פרטיזן בלגרד, ותנסה לעשות צעד נוסף אל עבר ההצלבה.

ממכבי נמסר כי יוגב אוחיון קבע הערב שיא אישי ביורוליג עם 11 האסיסטים שלו. השיא הקודם של הרכז עמד על תשעה אסיסטים. כמו כן, אוחיון קלע עשר נקודות והשיג את הדאבל-דאבל הראשון שלו ביורוליג. האחרון שהשיג לפחות עשר נקודות ואסיסטים עבור מכבי במשחק יורוליג הוא ניקולה וויצ'יץ', שעשה זאת במשחק הטריפל דאבל שלו מול לובליאנה בעונת 2006/7 (27 נקודות, עשרה אסיסטים, עשרה ריבאונדים).

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. GettyImages
הקבוצה שלו גילתה הרבה אופי. בלאט/GettyImages

"הטופ 16 הזה קשה ומאתגר, והניצחונות מגיעים רק אחרי מאמץ אדיר של כל אחד ואחד", אמר דיוויד בלאט בסיום. "הקבוצה שלנו כבר די הרבה זמן מראה מחויבות ורצון ותשוקה, ואלה דברים שדרושים כדי לנצח משחקים ברמות האלה. טוב מאוד שניצחנו כבר משחק חוץ שני בטופ 16, אבל אני חוזר ואומר שהשלב הזה מאוד ארוך, יש עוד הרבה כדורסל ומשחקים קשים לפנינו, וכדי להשיג את המטרה הבאה - העפלה להצלבה - נצטרך להמשיך להתקדם ולתת הכל".

היו לנו דקות טובות יותר וטובות פחות במשחק, אבל החצי השני ובעיקר הרבע האחרון, כמו גם נגד גלאטסראיי וקובאן, היה מצוין, וזה מראה ששיפרנו היבט מסוים שהיינו פחות טובים בו בתחילת העונה", הוסיף המאמן. "יוגב אוחיון וטייריס רייס היו נהדרים, גם ביחד וגם כל אחד לחוד. הם הריצו ממש יפה את הקבוצה ביחד וזה משהו שניסינו בתקופה האחרונה וטוב שיש לנו את האופציה הזו. גם ריקי עלה לשחק פצוע, כמו סופו בשבוע שעבר, וזה מראה על המחויבות האדירה של השחקנים למועדון הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב טייריס רייס, אלכס טיוס. GettyImages
רייס עם טיוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully