וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקרט: "רוצים כרטיס לאירופה. יש גם גביע"

16.1.2014 / 15:37

מכבי חיפה ביקרה בבית החולים "מאייר", הקשר לקראת באר שבע: "לכל אחת המטרות שלה". בלם טוברוק מועמד להצטרף

one

במכבי חיפה לקחו היום פסק זמן מכדורגל ונסעו לבקר חולים במחלקה האונקולוגית בבית החולים "מאייר" שבמרכז הרפואי רמב"ם. במהלך הביקור, שנערך באופן מסורתי מדי עונה, השחקנים חילקו שי מתנת החברה המאמצת פוינטר.

הקשר רן אבוקרט דיבר על הביקור, וגם על מצב הקבוצה. "כיף גדול להיות פה. זו זכות גדולה לשמח את הילדים האלה, מצווה גדולה. הפועל באר שבע היא קבוצה טובה, עושים עונה יפה מאוד, אבל נגיע למגרש הזה בתור קבוצה חזקה וטובה. להם יש את המטרות שלהם, ולנו את המטרות שלנו. פחות מתרכזות באחרות. אחת המטרות שלנו היא להשיג כרטיס לאירופה, יש גם את גביע במדינה".

שחקן מכבי חיפה רן אבוקרט. אדריאן הרבשטיין
הפוגה מהכדורגל. אבוקרט/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, המאמן אריק בנאדו אינו מעוניין להחזיר את ויאם עמאשה לסגל, וזאת עוד לפני שהנשיא יעקב שחר הצהיר שלא היה מתנגד לראות את עמאשה חוזר. במכבי חיפה אמרו אתמול כי ההחלטה תהיה של המאמן, אבל נראה כי גם להיבט הכלכלי (אם עמאשה לא יעזוב, הוא יישב ביציע וימשיך לקבל שכר מהמועדון) תהיה השפעה מסוימת על העניין.

בחיפה עדיין עושים מאמצים לסגור את עסקת עומר דמארי. כזכור, שחר הציע לאחרונה 600 אלף יורו ואת ויאם עמאשה תמורת החלוץ, אך נתקל בסירוב של האדומים. כזכור, שחר בודק גם אפשרות לרכישת מחצית מכרטיסו של השחקן. ייתכן ששחר ירכוש את מחצית הכרטיס מהפועל תל אביב, וישאיר מחצית ממנו בידי מכבי פתח תקוה.

בתוך כך, בלם בית"ר טוברוק ונבחרת הנוער, איאד אבו עביד, מועמד להגיע למועדון בעונה הבאה. בחיפה אישרו כי השחקן, שכבש העונה חמישה שערים ונחשב לאחד משחקני ההגנה הבולטים בליגת העל לנוער, נמצא במעקב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully