וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל עכו: "משחק על עונה שלמה"

בהפועל חיפה רוצים להימנע מהפסד נוסף (ש', 18:00, אין שידור), אנטמן יפתח. בעכו, סבן יחליף את משען, הירש מועמד

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 17. הפועל עכו מובילה 3-7 בניצחונות ועוד 7 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשהפועל חיפה מארחת, עכו מובילה 1-2 בניצחונות. 4 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הניצחון הביתי היחיד של הפועל חיפה על עכו הושג בנובמבר 1976, 0-1 משער של בני אלון.

* שני הניצחונות של עכו על הפועל חיפה בחוץ היו בתוצאה 2-4 (2009/10 ו-2011/12).

* העונה עכו ניצחה רק פעם אחת בחוץ – לפני שלושה חודשים נגד הפועל רעננה.

* ב-7 המשחקים בהם ז'רקו קוראץ' כבש העונה יש להפועל חיפה 61.9 אחוזי הצלחה.

* לשלומי דורה לא ממש הולך נגד עכו. יש לו רק 3 ניצחונות מ-10 משחקים וסה"כ 36.67 אחוזי הצלחה נגדה.

לאתר דריבליסט

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
לא ממש הולך לנו נגד עכו. דורה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

בהפועל חיפה מייחסים למשחק מחר מול הפועל עכו חשיבות גדולה, מאחר שהקבוצה ירדה במחזור שעבר אל מקום שאינו מקנה את הכרטיס לפלייאוף העליון. בחיפה מודעים לכך שהפסד להפועל עכו ירחיק אותם עוד יותר מהמקום השישי ובקבוצה דיברו כל השבוע על כך שצריך להגיע נחושים ומחויבים מאוד למשחק.

המאמן שלומי דורה יחסר את אור אוסטווינד המוצהב ואת קאלה דרשלר הפצוע כאשר מהראן לאלה שכשיר וניב אנטמן הצעיר יחליפו את השניים. שני שינויים נוספים בהרכב יהיו חזרתם של הבלם אושרי רואש והקפטן יוסי דורה על חשבונם של דנילו ניקוליץ' ורועי שוקרני. "אנחנו מסתכלים לשני הכיווונים- למטה ולמעלה", אמר המאמן שלומי דורה לקראת המשחק, "זה מסוג המשחקים שהם על עונה שלמה. חבל שיזכרו אותנו לא טוב כי עד עכשיו עשינו עונה מעבר למצופה ובגלל זה אנחנו חייבים לחזור ולנצח".

הפועל עכו:

בעכו סופרים שבוע נוסף ללא חלוץ, ובעיקר למדו להבין ששחקנים כמו ליאור אסולין, אחמד סבע ואוהד קדוסי לא ישחקו בקבוצה. המשמעות מבחינתו של יובל נעים היא ששוב הוא יעלה לשחק ללא חלוץ טבעי מול חיפה, ומתכוון לפתוח עם ננאד מרינקוביץ' בחוד. עכו רוצה לסיים את רצף חמשת המשחקים שלה ללא ניצחון, וכחלק מכך יושב ראש הקבוצה, דוניה שיינהולץ, ערך שיחה עם השחקנים ואמר להם: "זה משחק חשוב שאתם חייבים לנצח בו כדי לצאת לדרך חדשה. אני מאמין בכם ויודע שאתם מסוגלים לעשות את זה".

עוד בפן המקצועי, שניר משען יירד לספסל כאשר בעמדת המגן הימני יפתח קלמי סבן שתורגל במקומו. ברניסלב יובאנוביץ' יחליף בעמדת הבלם את משה מישאלוב הפצוע כשהמשמעות היא שיובל שבתאי שסיים לרצות עונש הרחקה ישוב לקישור האחורי וישתף פעולה עם מירקו אורמוש. גיא דיין, ז'וליאנו ספדאסיו וסטיבן כהן ירכיבו את הקישור הקדמי.

באשר לחיזוק, עכו חושבת על אפשרות לצרף את חלוץ הפועל עפולה, שחר הירש. בכל מקרה, בשבוע הבא יגיעו למבחנים ג'קו ערפאת והמונטנגרי לוקה רוטקוביץ' כאשר ההערכה היא שאחד מהם יחתום בסופו של דבר בקבוצה.

שוער הפועל חיפה ניב אנטמן. ברני ארדוב
יש שוער לעתיד? ניב אנטמן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: ניב אנטמן

השוער הצעיר שנכנס מול הפועל תל אביב וספג בתוך כמה דקות שלושה שוערים נחשב לשוער העתיד של המועדון ובמשך שנים טופח בחיפה. כעת כשהוא מתחיל את המשחק ובפורמה אחרת לגמרי, אנטמן יצטרך להוכיח לכולם שהוא שוער ראוי ושיש על מי לסמוך בעתיד.

הפועל עכו: קלמי סבן

סבן מיעט לקבל העונה הזדמנויות, אבל יש לו אפשרות להוכיח שהוותק והניסיון יכולים לשחק תפקיד במיוחד בשל המצוקה של עכו להשיג סוף סוף ניצחון. סבן אמנם היה מועמד לשחרור, אבל כרגע אף אחד לא מתכוון לוותר עליו, ובשבת מחכה לו עבודה קשה לעצור את החלק ההתקפי של חיפה.

קלמי סבן הפועל עכו. מגד גוזני
אמור לתרום מהניסיון. קלמי סבן/מגד גוזני

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: ניב אנטמן, עמרי קנדה, אושרי רואש, טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, דריו פרננדס, יוסי דורה, עאהד עזאם, יובל אבידור, מהראן לאלה, ז'רקו קוראץ'.

הפועל עכו: דודו גורש, קלמי סבן, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', מהראן אבו ריא, יובל שבתאי, מירקו אורמוש, גיא דיין, ז'וליאנו ספדאסיו, סטיבן כהן, ננאד מרינקוביץ'.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully