וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אוסטווינד ייעדר בשבת, ניב אנטמן בשער

16.1.2014 / 13:46

סגל חסר לקבוצה של שלומי דורה מול עכו. יוסי דורה ואושרי רואש יחזרו להרכב. יואב כץ: "המטרה היא פלייאוף עליון"

one

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות למשחק החשוב שלה מול הפועל עכו ביום שבת. המאמן שלומי דורה ייאלץ שוב להסתדר עם סגל חסר ללא אור אוסטווינד שצבר כרטיסים צהובים, וכן ללא השוער קאלה דרשלר שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. גם מהראן לאלה עדיין בספק למשחק.

מי שיחזרו לסגל הם יוסי דורה ואושרי רואש שצפויים גם לפתוח בהרכב על חשבונם של דנילו ניקוליץ' ורועי שוקרני. דלה ימפולסקי עשוי גם כן למצוא את מקומו בהרכב. הבעלים יואב כץ שנמצא בישראל נכח היום באימון ושוחח עם השחקנים הזרים, כשבחיפה מקווים שהבעלים יחזה בניצחון ביום שבת.

יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוצה פלייאוף עליון. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

“מבחינתנו אנחנו ממשיכים לדבר על פלייאוף עליון", אמר הבעלים אחרי האימון, "אני מקווה שהמשחק מול הפועל תל אביב היה מעידה חד פעמית, אנחנו עם הפנים קדימה לששת המקומות הראשונים ואני בטוח שנצא מההפסד הזה". על השיחות עם השחקנים אמר כץ: "דרך השיחות הללו אנחנו מנסים למצוא פתרונות לבעיות".

מי שיערוך הופעת בכורה בהרכב הקבוצה הוא השוער ניב אנטמן שנכנס כמחליף מול הפועל תל אביב וספג שלושה שערים. בחיפה עודדו את השוער הצעיר ובמועדון אמרו שמדובר עם שוער בעל פוטנציאל גדול במיוחד.

בעניין אחר, בקבוצה שומעים בשבועות האחרונים רחשים על קבוצות שמעוניינות להשאיל את חלוצה הצעיר של המועדון, שחר הירש שמשחק בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. בין המתעניינות אפשר למצוא את בני יהודה ועירוני רמת השרון שמאוד רוצות לראות את החלוץ הצעיר אצלן, כאשר במועדון אמרו שכל מי שתרצה להשאיל את השחקן תצטרך לקבל מהם אישור אך לטענת אנשי המועדון בשלב זה עדיין לא נעשתה פנייה רשמית מאף אחת מהקבוצות, כאשר לא בטוח עדיין שבעפולה כלל יסכימו לשחררו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחר הירש שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
לא קיבלו עליו פניה. שחר הירש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully