וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד אבו יונס: "שוב מקפחים את בני סכנין"

הקבוצה ספגה רדיוס גם במשחק מול הפועל ת"א, היו"ר אבו יונס: "עונש מוגזם". גורם: "נוסיף עוד חלוץ, ונגמור את מסע הרכש"

one

בבני סכנין זועמים על ההתאחדות לכדורגל ועל בתי הדין שגזרו על הקבוצה עונש רדיוס נוסף. כזכור, סכנין תארח את משחקה הביתי מול עירוני קרית שמונה בשבת בעכו, לאחר שספגה עונש רדיוס בשל התפרעות אוהדים במשחק מול הפועל תל אביב, כשהיום קיבלה הקבוצה הודעה לפיה גם את משחק הבית הבא של הקבוצה לא תארח סכנין בדוחא אלא במגרש חלופי, זכר להתפרעות אוהדים במשחק מול הפועל עכו ובנוסף ספגה קנס כספי של עשרת אלפים שקלים.

"החליטו לקפח אותנו", אמר יו?ר סכנין מוחמד אבו יונס לוואלה! ספורט. "זה עונש מוגזם. המשחק בעכו היה בכלל משחק חוץ שלנו, המחדל היה של חברת האבטחה והמשטרה. החזיז שנזרק היה מיציע מעורב, אז איך האחריות היא שלנו? שוב מקפחים את בני סכנין".

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. אדריאן הרבשטיין
"החזיז שנזרק היה מיציע מעורב, אז איך האחריות היא שלנו? ". אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

במועדון מתכוונים לערער על העונש אך ההערכה היא שערעור זה לא יתקבל. המשמעות היא שסכנין תשחק ברצף חמישה משחקים מחוץ לדוחא מה שעלול להוות מכה מקצועית קשה. בינתיים חורחה אלונסו צפוי להיות בסגל למשחק בשבת, ואף עשוי להשתלב במהלך המשחק. בנוגע למארק פרננדס, עדיין לא ברור אם השחקן ייכלל בסגל. בסכנין רוצים להוסיף שחקן אחד נוסף לקאדר בחלון ההעברות. ?הכל צפוף בצמרת ואנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון?, אמר גורם בכיר בסכנין, ?נוסיף עוד חלוץ ואז נגמור את מסע הרכש".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully