וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: קובי מוסא הוא השחקן הראשון שייחקר

16.1.2014 / 10:45

הקפטן יגיע היום למשרדי וויצמן יער. לאופר: "הם רצו להתחיל משחקן שמחובר לכולם, הוא לא קשור". שחר הירש על הכוונת

ברמת השרון מקווים כי היום בערב כבר יוכלו לשים את כל הפרסומים סביב הטיית המשחקים של אחד משחקני הקבוצה מאחוריהם. לאחר שאתמול נחקרו היו"ר דני לאופר, המאמן חיים שאבו, המנכ"ל רז שמואלי וגורם נוסף במועדון, היום אמורים להגיע מספר שחקנים לתשאול ביניהם גם השחקן אותו סימנו כחשוד בהטיית משחקים.

ראשון השחקנים שהוזמן הוא הקפטן קובי מוסא. לאופר הסביר מדוע מוסא הוזמן ואמר כי: "שאלו מי שחקן מרכזי מבחינה חברתית שהרבה דברים עוברים דרכו ויודע מה קורה בקבוצה וקובי הוא האיש. הוא לא קשור לכלום ורק בא לסייע לגמור את הפרשה".

קובי מוסא שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
גם הוא הגיע להיחקר. קובי מוסא/ברני ארדוב

השחקן החשוד יגיע בהמשך לעבור פוליגרף. במידה ויימצא דובר אמת רמת השרון מתכוונת לשים את הנושא מאחוריה ולהמשיך להתרכז בכדורגל: "מרגע לרגע אנחנו כבר לא מבינים אם כל המידע הזה הגיע כדי לנסות לעזור לנו או שמישהו חיפש לעשות באלגן ולפגוע בנו", אמרו ברמת השרון.

שחקנים בקבוצה המשיכו אתמול ואמרו: "מרגע לרגע אנחנו מרגישים שהכל שמועות וסומכים על כל השחקנים כאן. אנחנו רוצים להתרכז במשחק בטדי ביום ראשון ופשוט לשכוח מזה, נקווה שהיום הכל ייגמר".

לעניין אחר. רמת השרון מעוניינת לצרף לסגל את החלוץ שחר הירש, שמושאל מהפועל חיפה להפועל עפולה וכבש במדיה שמונה שערים. השחקן, בו מתעניינת גם בני יהודה, יצטרך לקבל את אישור הפועל חיפה למעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully