וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מייק זימר יאמן את מינסוטה

16.1.2014 / 9:01

מתאם ההגנה המוערך של סינסינטי ינסה להחזיר את הווייקינגס לפלייאוף. נורב טרנר מועמד לתפקיד מתאם ההתקפה

קבוצות ה-NFL ממשיכות להתחמש במאמנים והטרי שבהם הוא מייק זימר. מתאם ההגנה המוערך, שהעביר את חמש העונות האחרונות עם סינסינטי והפך את הגנת הבנגאלס לאחת הטובות בליגה, ישמש החל מהעונה הבאה כמאמן הראשי של מינסוטה.

הוויקינגס פיטרו עם תום העונה הסדירה, אותה סיימו במאזן 10:1:5 מאכזב, ללא אף ניצחון חוץ ובמקום האחרון ב-NFL צפון את מאמנם לזלי פרייז'ר וכעת נמצא לו המחליף. מינסוטה הציגה הגנה גרועה במיוחד העונה וסיימה את הליגה במקום השני מהסוף בכמות היארדים שהעניקה ליריבותיה. כעת, מאמינים בקבוצה, זימר, המוח ההגנתי המבריק, יפתור את הבעיות האלה וישיב את הווייקינגס לפלייאוף בו ביקרו בעונה שעברה.

מייק זימר מתאם ההגנה סינסינטי בנגאלס. AP
פעם ראשונה כמאמן ראשי. זימר/AP

על פי הדיווח, זימר שוקל להביא מקליבלנד, שכנתו לאוהיו עד עתה, את מתאם ההתקפה של הבראונס ומאמן סן דייגו בעבר נורב טרנר, לתפקיד מתאם ההתקפה שלו. גם קייל שנאהאן ומייק מולארקי מועמדים לתפקיד הזה.

שחקני הווייקינגס מרוצים מאוד מהמהלך. קייל רנדולף צייץ: "נרגש מאוד מקואץ' זימר! בתור ילד מסינסינטי, היה מאוד כיף לראות את העבודה שלו שם ואני לא יכול לחכות לעבוד איתו! ברוכים הבאים לווייקינגס!". הליינבקר של סינסינטי, ריי מואלוגה, צייץ: "אני אתגעגע לקואץ' זימר! מאחל לך את כל הטוב במינסוטה. הוצאת מאיתנו את הטוב ביותר".

זימר, 57, עבד תחילה במכללות ונכנס ל-NFL ב-1994 בתור מאמן הדיפנסיב בקס של הקאובויס, תפקיד אותו מילא עד שבשנת 2000 הפך למתאם ההגנה של הקבוצה. ב-2007 הוא עבר לתפקיד דומה באטלנטה ואחרי שנה עם הפאלקונס, הגיע לסינסינטי. בכל חמש העונות שלו בסינסינטי זימר העמיד את הגנת הקבוצה בטופ 10 של הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully