וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ניר רמת השרון: השחקן החשוד ייבדק בפוליגרף

15.1.2014 / 21:29

אם יתברר שהשחקן דובר אמת, ברמת השרון יראו את הפרשה כסגורה. שאבו: "כולם נקיים מאשמה". מוחמד אזברגה הצטרף

יממה לא פשוטה עברה על אנשי הפועל ניר רמת השרון, בעקבות הפרסומים לפיהם אחד משחקני הקבוצה מואשם בהטיית המשחקים נגד הפועל חיפה ו-מ.ס אשדוד. היום (רביעי) הגיעו למשרדי "וייצמן יער" היו"ר דני לאופר והמאמן חיים שאבו ותושאלו במשך כשעתיים בעניין.

על פי התשאול של השניים, המסקנה הראשונית של אנשי "וייצמן יער" היא כי מדובר כרגע בגל של שמועות לא מבוססות שהגיעו ליו"ר דני לאופר מגורמים שונים. לגבי שאבו, התברר כי לא ידע על השמועות והדיבורים ושמע על כך לראשונה רק מהתקשורת.

מאמן עירוני ניר רמת השרון חיים שאבו. מגד גוזני
לא מאבד תקווה. חיים שאבו/מגד גוזני

גורם ברמת השרון אמר הערב: "צריך שיחקרו את זה לא רק עבור השחקן אלא עבור המועדון כי ייתכן שהבעיה היא לא רק בשחקן. יש יותר מדי דברים הזויים באיך שהדברים יתגלגלו, איך שטופלו או איך שרצו לטפל בהם. כמו שזה נראה זה יעבור כאילו כלום לא קרה, וחבל".

במועדון מנסים להרגיע את הרוחות ולהתרכז בכדורגל. חיים שאבו אמר היום אחר הצהריים כי "אנחנו חייבים להתרכז אך ורק בכדורגל. הלכנו לגיבוש אחרי האימון היום וערכנו ארוחה משותפת. יש לנו משחק קשה מאוד בטדי ביום ראשון ואין לנו את הפריבלגיה להתעסק בגועל הזה".

שאבו הוסיף ואמר: "אני מאמין שזה יחלוף. מבחינתי כולם חפים מפשע עד שהוכח אחרת וקשה לי להאמין שזה נכון. אני מאמין שנצא מזה מחוזקים ויראו את זה על הקבוצה כבר ביום ראשון בטדי, נתמודד עם הכל ולא נרים ידיים".

אגב, השחקן לא עבר היום בדיקת פוליגרף ולא התכוון לעשות זאת, אך בסופו של דבר החליט לעשות זאת ויבצע בדיקה מחר. ההערכה היא כי שחקנים נוספים יזומנו בימים הקרובים לתת עדות. למרות זאת, כמעט כולם מאמינים שהנושא יירד מהפרק ומצפים מהנהלת המועדון לעמוד מאחורי השחקנים.

ויש גם כדורגל: ברמת השרון מנסים לצרף את בלם מכבי תל אביב ריף פרץ ומאמינים שהשחקן יסגור במועדון בימים הקרובים. הקשר האחורי מוחמד אזברגה מבני לוד הצטרף לקבוצה עד לתום העונה, כאשר קבוצתו הקודמת תשלם את שכרו.

איציק כהן שחקן הפועל ירושלים מול מוחמד אזברגה שחקן בני לוד. מגד גוזני
מצטרף לרמת השרון. אזברגה, עם הכדור/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully