וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: היקמן התאמן, צפוי לשחק נגד ז'לגיריס

15.1.2014 / 20:22

הצהובים מעודדים מהתאוששותו של הגארד לקראת המשחק (ה', 19:45, ישיר בוואלה!). אוחיון: "מקווה שהפציעות לא ישפיעו"

מכבי תל אביב תערוך הערב (רביעי) את האימון המסכם בליטא הקפואה, לקראת משחק היורוליג מול ז'לגיריס מחר (19:45, ישיר בוואלה!). המאמן דיויד בלאט ביקש מהשחקנים, לשמור על ריכוז מקסימלי, להילחם על כל כדור אבוד, ולהיאבק על הריבאונד".

רשימת הפצועים אצל הצהובים מתארכת: שחורציאניטיס הפצוע בקרסול, נשאר בישראל וכלל לא המריא עם הקבוצה לליטא. גיא פניני לא לגמרי כשיר, אך יתאמן הערב וצפוי לשחק מחר, כשבמכבי מספרים כי היקמן, הסובל מחבלה בכתפו, גם אינו במיטבו, אולם הוא ערך הערב אימון וישחק מחר.

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן. ברני ארדוב
מתאושש. היקמן/ברני ארדוב

יוגב אוחיון אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק מאוד קשה. כבר שיחקנו באולם הזה. הקהל שלהם דוחף וכמובן שהם קבוצה מאוד מסוכנת, קולעים שלשות ורצים הרבה. אנחנו באים קצת אולי בהרכב חסר, אז נקווה שיהיה בסדר".

לשאלה האם הפציעות עלולות להשפיע על יכולת הקבוצה, השיב אוחיון: "מקווה שזה לא ישפיע עלינו. עד עכשיו כשהיו שחסרים שחקנים, כל אחד ידע לבוא ולהרים את הרמה שלו במטרה לחפות על החוסר וזה לא הורגש. נקווה שגם במשחק הזה נדע לעשות זאת".

אוחיון התייחס ליכולת המגומגמת שהציגה מכבי תל אביב ביום במשחק שלשום מול מכבי אשדוד: "לאשדוד היה ערב קליעה מהטובים ביותר העונה, אבל למרות שגם היינו חסרים את סופו בצבע וגם את גיא כמובן, ידענו בסוף לעשות את המהלכים הנכונים ולסיים את המשחק. זה לא ישפיע על יום חמישי".

שחקן ז'לגיריס קובנה, ג'סטין דנטמון לצד מאמן הקבוצה, סאוליוס שטומברגאס. GettyImages
האיש שצריך לעצור. דנטמון עם שוטמברגאס/GettyImages

שטומברגאס: "חייבים לקלוע הרבה יותר טוב"

ז'לגיריס מצפה כרגיל, לאולם מלא ול-15,000 צופים בארנה החדשה בקובנה. הם מקווים להשיג בסוף הערב ניצחון ראשון בטופ 16. ז'לגיריס סיימה את שלב הבתים במאזן 5:5, ותחסר גם במשחק הזה את הגארד מרטינאס פוצ'יוס המצוין, שפצוע מאז פתיחת הטופ 16. האיש שמכבי תל אביב תנסה לעצור הוא הרכז ג'סטין דנטמון - היחיד שמעמיד ממוצע נקודות דו ספרתי (16.8 למשחק) - ומי שקלע יותר מעשר נקודות כבר 10 משחקים ברציפות. הקפטן הוותיק פאוליוס ינקונאס תורם 8.3 נקודות לערב, בעוד ששאראס, ששוב יפגוש את קבוצתו לשעבר, מעמיד ממוצעים של 6.7 נקודות ו-2.9 אסיסטים למשחק.

מאמן ז'לגיריס הוא שחקן העבר שאוליוס שטומברגאס, שמונה לתפקיד לאחר פיטוריו של המאמן היווני איליאס זורוס. "אנחנו נתמודד מול קבוצה מצוינת", אמר שטומברגאס לקראת המשחק. "מכבי ניצחה עשרה משחקים מתוך 12 ביורוליג ומראים משחק טוב, היא קבוצה הגנתית טובה, והשתפרה מאוד גם בפן ההתקפי. אנחנו מצידנו חייבים לקלוע יותר טוב ורוצים להשיג ניצחון ראשון בשלב הטופ 16".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully