וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "פרננדס ואלונסו מרשימים מאוד"

15.1.2014 / 14:40

שני הזרים שהצטרפו הרשימו את השחקנים, שאמרו: "אם הם ישתלבו, הם יחזקו אותנו". בקבוצה מנסים לצרף שחקן נוסף

one

שני הזרים החדשים של בני סכנין, מארק פרננדס וחורחה אלונסו, ערכו היום (רביעי) אימון. עבור פרננדס היה זה אימון בכורה בקבוצתו החדשה, בעוד אלונסו כבר ערך אימון בשלישי. השניים אמנם צריכים עוד להתאקלם לקבוצה, אך השחקנים מעריכים כי מדובר בשחקנים טובים מאוד שהראו מהרגע הראשון שיש להם הרבה כדורגל.

שחקן בני סכנין חורחה אלונסו בנחיתה בישראל. קובי אליהו
החל להתאמן כבר ביום שלישי. חורחה אלונסו/קובי אליהו

"הם הרשימו אותנו מאוד ביחס לאימון ראשון", אמר שחקן בסכנין. "פרננדס הוא יותר שחקן כנף מחלוץ, אבל רואים שהוא ברמה גבוהה, ואלונסו קשר אחורי קלאסי. נראה שאם הם ישתלבו, הם יחזקו אותנו". בינתיים בהנהלת המועדון ובצוות המקצועי לא ממהרים להחליט האם הרכש הוא טוב שכן בהנהלה בטוחים שגם סאני היה שחקן ברמה גבוהה, אך לא הצליח להשתלב, וגם כריסטיאן הידאלגו שעדין לא הצליח לקנות לעצמו מקום של קבע בהרכב נחשב לשחקן ברמה גבוהה מאוד.

מלבד השניים, בקבוצה שוקלים לנסות ולצרף שחקן נוסף, ויעשו זאת רק אם הם ייתקלו בהזדמנות יוצאת דופן. בקרב השחקנים קיימת כעת דריכות רבה שכן שחקני ההרכב מודעים לכך שההגעה של שני הספרדים החדשים מעמידה את המקום של כל אחד מהם בסכנה, וכבר באימון היום נראה שהשחקנים נותנים את המקסימום כדי להרשים ולהבטיח להם את המקום בהרכב.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully