וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: תל אביב, ירושלים

15.1.2014 / 11:18

תל אביב פיונירס וירושלים קינגס, שתיים מהקבוצות הוותיקות בליגה, ייפגשו באוניברסיטת תל אביב. כוכבי הצפון-פתח תקוה, באר שבע תתמודד עם מורדי יהודה

בעוד עונת ה-NFL כבר מתקרבת אל קיצה, זו של ה-IFL ,ליגת הפוטבול הישראלית, רק מתחממת. שלושה משחקים ייערכו בסוף השבוע הקרוב. בחמישי, כוכבי הצפון מול פתח תקוה טרופרס (20:30, כפר שעב). בשישי, תל אביב פיונירס מחכה לירושלים קינגס (10:30, אוניברסיטת תל אביב). במוצאי שבת, (21:15, מגרש ע"ש מיכה רייזר), באר שבע בלאק סווארם מול מורדי יהודה.

שחקני תל אביב סייברס פיונירס פוטבול ישראלי. מגד גוזני
עוד שבוע מרתק של פוטבול/מגד גוזני

כוכבי הצפון (1:1) -פתח תקוה טרופרס (2:1), חמישי, כפר שעב, 20:30

הטרופרס פתחו את העונה עם סדרת משחקים קשה ביותר מול שלוש המובילות, הרבלס, ההאמרס והליונס. עכשיו, הרצף הזה יסתיים והקבוצה מאם המושבות תנסה להגיע למאזן חצוי מול החבורה מהצפון. המארחים צריכים למצוא דרך לעצור את הקוורטרבק של פתח תקוה, גארט מור, שעושה דרכו לכיוון שיאי ליגה רבים במסירה העונה.

תל אביב פיונירס (2:1) - ירושלים קינגס (2:1), שישי, 10:30, אוניברסיטת תל אביב

שתי הקבוצות ספגו הפסדים צמודים במשחקן האחרון. המלכים נכנעו 19:16 לחיפה, הפיונירס 26:18 לנציגת ירושלים השנייה, הליונס, רק בתום הארכה. כעת הגיע הזמן להתאושש ולשפר מיקום במרכז הטבלה. ההגנות של הקבוצות נראות טוב העונה, ההתקפות עדיין מחפשות את עצמן.

באר שבע בלאק סווארם (2:2) - מורדי יהודה (0:3), שבת, 21:15, מגרש ע"ש מיכה רייזר)

לראשונה מאז הניצחון הטכני על הסייברס במשחק שפוצץ, הרבלס חוזרים לשחק והם מגיעים לבירת הנגב, שם המארחים יצטרכו להיות חדים מאוד אם ירצו להישאר במשחק מול הקבוצה שעדיין לא ספגה הפסד ומשחקת היטב גם בהגנה, גם בהתקפה וגם בקבוצות המיוחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully