וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ינקלביץ' צפוי להתמנות לסמנכ"ל המנהלת

14.1.2014 / 23:31

תמיכה גורפת בראש אגף הליגות המקצועניות, עדיין אין הסכמות לגבי תפקיד היו"ר והמנכ"ל. גיל לב עשוי להיות היועץ המשפטי

ראש אגף הליגות המקצועניות בהתאחדות לכדורגל, ניר ינקלביץ', צפוי להתמנות לתפקיד סמנכ"ל מנהלת הליגה, כך עולה מתוך שיחות שנערכו בימים האחרונים בקרב בכירי מנהלת הליגה. בקרב ראשי הקבוצות יש תמיכה גורפת בינקלביץ' שיקבל תפקיד בכיר במנהלת וימשיך לשמש כמנהל האגף בתוך המנהלת.

ניר ינקלביץ' מנהל אגף הליגות המקצועניות בהתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
יקבל תפקיד מפתח במנהלת. ינקלביץ'/קובי אליהו

לגבי תפקיד המנכ"ל, בימים אלה מנסים נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, בעלי רעננה אשר אלון ונציג הבעלים במכבי תל אביב ג'ק אנגלידיס, לאתר מועמדים שונים. ההערכה היא שהתפקיד יאויש תוך חודש, בעוד שיו"ר המנהלת ימונה בשלב מאוחר יותר. נשיא מכבי נתניה, עו"ד גיל לב, עשוי לשמש כיועץ המשפטי של המנהלת. יש לציין כי בהתאם לדוח ועדת דודי הן, ראשי הקבוצות לא יוכלו לבחור מועמד לתפקיד יו"ר או מנכ"ל המנהלת אם כיהן בשנתיים האחרונות בתפקיד רשמי במועדון כדורגל בישראל.

מחר (11:30) תתכנס מזכירות ההתאחדות לכדורגל ותאשר את מינויו של אלי גוטמן לתפקיד מאמן נבחרת ישראל. המזכירות תאשר היום רשמית שני נציגים חדשים שייכנסו לתוכה: עו"ד מורן מאירי כנציג של מכבי תל אביב ועו"ד עמית פינס כנציג של הפועל תל אביב. בהתאחדות לכדורגל העריכו כי אביב בושינסקי התפטר לנוכח העובדה שאושר לנציג של מכבי תל אביב להיות חלק מהמזכירות, בניגוד לעבר, ולא בגלל ההחלטה למנות את גוטמן ללא ועדה ממלכתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully