וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ז'לגיריס מסוכנת, שאראס הוא אחד הגדולים"

14.1.2014 / 18:30

מכבי ת"א המריאה למפגש היורוליג מול קובנה (ה', 19:45, ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות). סופו ייעדר, היקמן עדיין בספק

מכבי תל אביב המריאה הערב (רביעי) לליטא לקראת משחק היורוליג מול ז'לגיריס קובנה ביום חמישי. לפני הטיסה, הצהובים ערכו אימון מסכם בנוכחות מצומצמת וללא גיא פניני הפצוע ברגלו, סופוקליס שחורציאניטיס הפצוע בקרסול ואף לא יצא עם הקבוצה לליטא וריקי היקמן, הסובל מחבלה בכתפו ומתיחה של הרצועות. היקמן יחזור בהדרגה לאימונים עם טיפולים ומגן כתף ובמכבי ינסו להכשירו למשחק.

שחקן מכבי אשדוד חוויאר סילאס מול שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן. מגד גוזני
עדיין בספק לקובנה. היקמן, מימין/מגד גוזני

דייויד בלאט, מאמן הצהובים התייחס לפציעות האחרונות הפוקדות את הקבוצה: "פציעות הן חלק מכל עונה, בטח בעסק הזה. אבל צריך להתרכז יותר בדרך להשיג ניצחנות מאשר בפציעות". בלאט הוסיף: "סופו לא יהיה איתנו במשחק היורוליג. גם בשבוע שעבר, למרות שלא רצו להאמין לנו, הוא לא היה אמור לשחק. הוא עשה מעשה נדיר וידענו שזה יכול 'לעלות' לנו. לא יודע לגבי מצבו של היקמן. הוא לא התלבש והתאמן היום. נגיע לליטא נראה איך הוא מרגיש ואם הוא יכול לעשות משהו".

לגבי שון ג'יימס, הוסיף בלאט: "שון קיבל דקות בשני המשחקים האחרונים כדי להרגיש את המגרש, ולהבין באיזו מהירות הוא צריך לשחק, אנחנו מצפים ממנו ביום חמישי לחזור לעצמו". בלאט התייחס למשחק המגומגם שהציגה אמש מכבי מול אשדוד ולניצחון הדחוק (88:85): "בסופו של דבר ניצחנו מול אשדוד. תמיד יהיו משחקים מהסוג הזה, השאלה היא האם אתה מצליח 'לטפס' בזמן הנכון ולנצח את המשחק או לא, עשינו את זה אתמול מול אשדוד בצורה טובה. אסור לשכוח שאנחנו משחקים הרבה משחקים, יש לנו המון נסיעות ויש שחיקה מסוימת, שזה דבר טבעי. אך אנחנו מתמודדים עם זה יפה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתכונן למפגש מול שאראס. בלאט/ברני ארדוב

על המשחק מול ז'לגיריס, אמר בלאט: "בבית הראשון הם סיימו במאזן של 1:4 בבית, זו עובדה. יש להם שחקנים פצועים שחזרו לעצמם. היא קבוצה מסוכנת ואתה לא יכול לחשוב על עצמך כפייבוריט."

על המפגש מול שרונאס יאסיקביצ'יוס, המשחק בשורות הקבוצה הליטאית, הוסיף המאמן :"הוא אחד הגדולים בכל הזמנים. כל עוד הוא משחק את המשחק הוא מסוכן, בטח מול מכבי. אף אחד לא יכול לקחת משאראס את מה שהוא השיג ועשה במהלך הקריירה שלו. היתה אפשרות באיזשהו שלב שהוא היה אמור להגיע בקיץ אבל זה היה יותר בידיים של שאראס מאשר בידיים של מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully