וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אצטדיון סמי עופר ייפתח לאחר המונדיאל"

14.1.2014 / 13:34

ראש עיריית חיפה יונה יהב ומנכ"ל החברה הכלכלית דיברו במהלך הסיור לרגל פתיחת סמי עופר. יהב על המו"מ עם הקבוצות: "אם שחר וכץ לא יהיו, תהיה ביונסה"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מיכאל ברגמן

בהשתתפות עשרות עיתונאים, אורחים, מנכ"ל החברה הכלכלית של חיפה גל פלג וראש עיריית חיפה יונה יהב, נערך היום (שלישי) לדסק הכדורגל של חיפה והצפון סיור באצטדיון סמי עופר החדש בעיר. בסיור עצמו הוצגו לראווה מתחמי חדר ההלבשה, כר הדשא והיציעים. האצטדיון יכלול 30,874 מקומות ישיבה, ארבעה יציעים מקורים, ארבעה חדרי הלבשה לארבע קבוצות, 36 תאי צפייה פרטיים, 18 מזנונים, עשר מעליות ושני מסכי ענק.

"האצטדיון המפואר הזה לא נבנה על חשבון התקציב הרגיל ולכן לא קיצצנו בחינוך ורווחה. יש כאן עיצוב ארכיטקטוני. אי אפשר להתעלם מהמבנה הזה. האצטדיון הזה הוא ארנה. אין שני לו בארץ וזה אחד המתקנים המרשימים באירופה", אמר יהב במהלך הסיור.

יהב נשאל על הריסת האצטדיון בקרית אליעזר וענה: "קרית אליעזר, תמה תקופתו, כי הוא לא מודרני ועלויות האחזקה מטורפות. הוא עקום, כי הוא נבנה בשנות ה-50. קודמיי מיקמו את סמי עופר ליד חברת החשמל. לא חשבתי שזה נכון להקים אצטדיון לצד שכונה. הנגישות לכאן היא טובה".

אצטדיון סמי עופר חיפה. אדריאן הרבשטיין
הבנייה הושלמה. אצטדיון סמי עופר/אדריאן הרבשטיין

"לגבי משחק הפתיחה אנחנו מנהלים גישושים", המשיך ראש העיר, "ביקשתי מראש עיריית טורינו להביא לכאן את יובנטוס. ניסינו את ברצלונה, אבל צריך מיליוני דולרים ואין לנו את זה בקופה. ניהלנו משא ומתן לחידוש להקת כוורת או להביא ענק תרבות מחוץ לארץ. יש לנו שני אירועי תרבות קבועים, האופרה תגיע לכאן בקיץ ויהיה גם אירוע ענק של הסתדרות המורים. 30 אלף מורי ישראל ייכנסו לכאן. אירועי ספורט עדיין לא נקבעו. מתי נראה את הפתיחה? האצטדיון יהיה מוכן במרץ או אפריל".

פלג הוסיף: "הבנייה הסתיימה, עד סוף מאי נקבל רישוי. ביוני, בגלל המונדיאל, יש עניין רב סביב ההיכל הזה ולכן ההערכה היא שהוא ייפתח רק אחרי המונדיאל. כנראה שזה יהיה מוכן לעונה הבאה. אז ישחקו שם כדורגל בכל מקרה".

על השאלה מה יקרה אם לא יגיעו להסכמות עם יעקב שחר ויואב כץ לגבי השימוש באצטדיון ענה יהב: "ברגע שלא יהיה שחר וכץ, תהיה ביונסה".

במקביל, לוואלה! ספורט נודע כי הפערים בין החברה הכלכלית לבין הטוטו בעניין התמיכה באצטדיון נובעים בין היתר מהאופן בו הטוטו יוכל לפרסם באצטדיון. בחברה הכלכלית טוענים כי הטוטו, שהתחייב להעביר 135 מיליון שקלים, העביר כבר את מרבית הסכום וכרגע נותרו כ-40 מיליון שקלים להעביר. הוויכוח העיקרי מתנהל כרגע סביב מיקום השלטים באצטדיון. ויכוח נוסף הוא סביב נושא הפרסום ובחברה הכלכלית טוענים שבטוטו דורשים להציב את הלוגו שלהם כמו שהוא בשלטי הפרסום. בחברה הכלכלית מעוניינים שהוא יתאים את עצמו לצבעי האצטדיון, כחול, שחור ולבן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חדר ההלבשה, אצטדיון סמי עופר, חיפה. אדריאן הרבשטיין
חדר ההלבשה/אדריאן הרבשטיין
מקלחת, אצטדיון סמי עופר, חיפה. אדריאן הרבשטיין
המקלחות/אדריאן הרבשטיין
אצטדיון סמי עופר, חיפה. אדריאן הרבשטיין
היישר מהדשא/אדריאן הרבשטיין
אצטדיון סמי עופר, חיפה. אדריאן הרבשטיין
נקי ומצוחצח/אדריאן הרבשטיין
אצטדיון סמי עופר, חיפה. קריינות: איציק יצחקי, אדריאן הרבשטיין
אי אפשר לחכות כבר/אדריאן הרבשטיין, קריינות: איציק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully