וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק משמעותי לנבחרת הנשים בג'ודו

14.1.2014 / 10:45

אמלי רוסנו עברה לאחרונה להתגורר בארץ יחד עם זוגתה הג'ודאית רוני שוורץ ובקרוב תוכל להתחרות תחת דגל ישראל

נבחרת ישראל בג'ודו תזכה בקרוב לחיזוק משמעותי, כשמי שאמורה לאייש את משבצת הג'ודאית במשקל של עד 48 ק"ג היא אמלי רוסאנו הבלגית, שאמורה לזכות במעמד של תושב ארעי בישראל. רוסאנו היא זוגתה של רוני שוורץ, ג'ודאית נבחרת ישראל במשקל של עד 52 ק"ג. לפני מספר שבועות היא עברה להתגורר עם שוורץ בארץ, וביקשה מיוזמתה לייצג את מדינת ישראל ולהצטרף לנבחרת הנשים תחת הדרכתו של שני הרשקו.

על מנת שתוכל לעשות זאת , החלה רוסאנו בתהליך מול משרד הפנים. יעל ארד- ראש ועדת הספורט בוועד האולימפי, וחבר הכנסת יואל רזבוזוב, נרתמו למאמצים וקידמו את הנושא מול משרד התרבות והספורט ומשרד הפנים, כאשר בעקבות המלצתה של השרה לימור לבנת חתם גם השר גדעון סער על הבקשה. בימים הקרובים, אמורה רוסאנו, שנמצאת כרגע במחנה אימונים עם הנבחרת הישראלית בקוריאה ויפן, לקבל את מעמד התושב הארעי ולהתחיל להתחרות במדי הנבחרת.

נבחרת ישראל לנשים בג'ודו במחנה אימונים בדרום קוריאה. באדיבות איגוד הג'ודו הישראלי,
ברוכה הבאה. אמלי רוסאנו/באדיבות איגוד הג'ודו הישראלי

משה פונטי, יו?ר איגוד הג'ודו: ?אני שמח על ההיענות של משרד הפנים ורוצה להודות ליעל ארד, לח?כ יואל רזבוזוב ולשרה לבנת על העזרה הרבה והחשובה. תודה מיוחדת לשר הפנים גדעון סער, שנעתר לבקשה וקידם את הנושא בצורה עניינית, מקצועית ואנושית?.
ח?כ יואל רזבוזוב: ?זו לא הפעם הראשונה ששר הפנים גדעון סער נרתם ועוזר לספורט הישראלי, ואני רוצה להודות לו על כך. אני שמח מאוד שאמלי תוכל לייצג את ישראל ולהצטרף לנבחרת?.

רוסאנו בת ה-25 היא אלופת בלגיה במשקל שלה וזכתה לפני שלוש שנים באליפות אירופה עד גיל 23. ב-2013 היא סיימה במקום החמישי באליפות אירופה שהתקיימה בבודפשט.


ג'ודו בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שני הרשקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully