וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלו: "טייריס רייס מנהיג נהדר"

14.1.2014 / 8:17

המתאזרח מסכם את הניצחון הדחוק באשדוד: "הכי חשוב שניצחנו". סופו ייעדר מהמשחק בקובנה, היקמן ייצא לליטא אך בספק

לאחר שני ניצחונות בשלב הטופ 16 ביורוליג שבה אמש (שני) מכבי תל אביב לסורה והציגה יכולת לא טובה בזירה המקומית. מכבי התקשתה מאוד אך לבסוף ניצחה את מכבי אשדוד בחוץ 85:88. הצהובים פיגרו לאורך כל המשחק, אולם דקות טובות של יוגב אוחיון וטייריס רייס בסיום חילצו את הצהובים מהפסד מביך. שחקני הקבוצה נשארו למשך שעה ארוכה בחדר ההלבשה, שם העיר להם המאמן דיוויד בלאט על "הגנה חלשה" ועל כך ש"לא הגיעו אינטנסיביים מספיק".

אם לא מספיקה התצוגה הרעועה, הצהובים מודאגים מאוד מרשימת הפצועים בקבוצה: לסופוקליס שחורציאניטיס וגיא פניני הפצועים הצטרף ריקי היקמן שפרק את כתפו במהלך המשחק. לריקי היקמן אובחנה חבלה של הכתף ומתיחה של הרצועות מסביב. יחזור בהדרגה עם טיפולים ומגן כתף. ימריא לליטא, ינסו להכשירו למשחק. לעומתו סופוקליס שחורציאניטיס עדיין סובל מכאבים עזים בקרסול, ולא ייצא עם הקבוצה לליטא.

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן. מגד גוזני
הערכות כי ייעדר בקובנה. ריקי היקמן/מגד גוזני

"שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד, קבוצה שקולעת טוב מהשלוש והם קלעו הרבה שלשות מולנו", סיכם דיוויד בלו את המשחק בשיחה עם וואלה! ספורט, "זה מה שקרה ולכן היה קשה. בדקות הסיום הניסיון שצברנו בא לידי ביטוי והצלחנו לנצח את המשחק. אולי לא הצגנו את ההגנה הכי טובה שלנו, אבל הכי חשוב שהצלחנו לנצח את המשחק".

בלו התייחס ליכולת הטובה של טייריס רייס בסיום המשחק: "הוא עובד קשה בכל אימון, זה מה שאנחנו צריכים ממנו, גישה טובה ועבודה קשה. הוא ממשיך לשמור על גישה חיובית מול כולם והוא מנהיג נהדר, זה ניכר מול אשדוד ואנחנו צריכים עוד משחקים כאלו ממנו. יש לנו כמה שחקנים פצועים, המטרה שלנו היא שכולם יתאוששו, יבריאו, ולהתכונן למשחק היורוליג ביום חמישי".

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מקבל מחמאות מבלו. טייריס רייס באימון לפני היציאה לקובנה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב התקשתה אך ניצחה 85:88 את מכבי אשדוד

דאגה במכבי מהפציעה של ריקי היקמן

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully