וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אדרוביץ' ינחת בשלישי, אוגודה ייחתך?

13.1.2014 / 21:31

חלוץ פנדורי אישר את הגעתו לבדיקות רפואיות. קשר סטיאווה, אדריאן כריסטאה, הוצע ועשוי להחליף את הניגרי שיושאל

one

מכבי פתח תקוה עשויה להודיע בקרוב לקשר עמנואל אוגודה על סיום דרכו בקבוצה. האפשרות הזאת הופכת לריאלית לנוכח העובדה שהחלוץ אדמיר אדרוביץ' צפוי לנחות מחר בלילה (שלישי) לבדיקות רפואיות בקבוצה, לאחריהן הוא צפוי לחתום על חוזה עד תום העונה בהשאלה ללא תמורה מפנדורי, ובנוסף במועדון הוחלט לצרף שחקן זר נוסף. ההתלבטות של ייטב לוזון וקובי רפואה היא האם להחתים בלם נוסף לצד איבן הרצג, או קשר התקפי.

אדמיר אדרוביץ' סיכם במכבי פתח תקוה

עמנואל אוגודה שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ישלם את המחיר? עמנואל אוגודה/ברני ארדוב

אתמול הוצע למועדון קשר נבחרת רומניה לשעבר, שחקנה של סטיאווה בוקרשט, אדריאן כריסטאה. בשלוש השנים האחרונות נדד הקשר בן ה-30 בין פטרולול פלוישטי הרומנית, סטנדרד ליאז' אליה עבר בהשאלה, וסטיאווה. הסיפור המעניין סביב כריסטאה קשור דווקא למינויו של גיא לוזון לתפקיד מאמן סטנדרד. לוזון מונה לאחר פיטוריו של המאמן הרומני מירצ'ה רדניק, שהביא עימו את כריסטאה לליאז' וזאת אחת הסיבות שבגינה נפתחה חזית עם הבעלים רולאן דושאטלה. לאחר סכסוך מתוקשר שנבע גם כתוצאה מהחתמת השחקן, רדניק מצא את עצמו בחוץ ולוזון מונה במקומו באמצעות המתווך דודו דהאן. "אם הוא יגיע זה יהיה מדהים, אפשר לומר שהוא אחת הסיבות לכך שגיא החליף בסופו של דבר את רדניק", אמר גורם במועדון.

במועדון רצו מאוד להחתים את בלם פנדורי ג'וליאן ממלה, אבל לנוכח הזמן הקצר שהוקצב למועדון עד הרגע בו יוכל לחתום, הוחלט לרדת ממנו. במועדון הוציאו ויזה לחלוץ הניגרי אובינה אוביפולה, שהגעתו מתעכבת, אך נראה שהוא ינחת בסופו של דבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully