וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חיים מגרלשווילי סיכם לשנה וחצי

14.1.2014 / 0:20

למגן נותר להסדיר את ענייניו מול א.א.ק לרנקה, לפני שיחזור. שלומי אזולאי מגיע בהשאלה: "בית"ר רצתה אותי יותר משאר הקבוצות". וילה נחת בישראל: "בטוח שאתרום מניסיוני"

קובי אליהו

עוד מצטרף לבית"ר ירושלים: שלומי אזולאי, חלוץ מכבי חיפה, יגיע לירושלים עד לסוף העונה. בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, הגיע היום לסיכום עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, לגבי שאילתו של החלוץ. אזולאי יצטרף לאימוני בית"ר החל מיום שלישי. אזולאי כבש שני שערי ליגה העונה במדי מכבי חיפה, ולא זכה להזדמנויות רבות בחוד הירוקים.

"אני מאושר להגיע לבית"ר ירושלים", אמר אזולאי, "ואני ומאמין שאצליח שם. בית"ר רצתה אותי יותר מכל קבוצה אחרת וזה כבוד גדול עבורי".

שחקן מכבי חיפה שלומי אזולאי. טל לוי
ברוך הבא, אזולאי/טל לוי

אזולאי לא לבד. המגן חיים מגרלשווילי סיכם בקבוצה לשנה וחצי ולמעשה יחזור אליה אחרי שעזב אותה בקיץ. מה שמפריד בין המגן השמאלי לבית"ר זה נושא הסדרת תנאיו בקבוצתו הקפריסאית א.א.ק לרנקה, שלא שילמה לו את שכרו בחודשיים האחרונים. כל שנותר זה להגיע להבנות בנוגע לתשלומים, וביית"ר מאמינים כי העניין ייסגר ביממה הקרובה.

מגרלשוילי (31) גדל בהפועל חיפה ועבר למכבי חיפה ב-2004. כעבור שלוש שנים יצא המגן השמאלי לויטסה, אך לאחר שלא הירבה לשחק בליגה ההולנדית שב לישראל וחתם במכבי תל אביב. ב-2010 הצטרף למכבי פתח תקוה ורשם 12 משחקים במדי המלאבסים, לפני שנדד לקפריסין וחתם באלקי לרנקה. לפני שנתיים הוא חזר למכבי חיפה, ואחרי חצי עונה נשלח לבית"ר ירושלים, במדיה שיחק גם בעונה שעברה, עד המעבר ללרנקה. העונה רשם השחקן 12 הופעות ושער אחד בליגה הקפריסאית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חיים מגרלשווילי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חוזר לטדי. חיים מגרלשווילי/קובי אליהו

שחקן הרכש החדש של בית"ר ירושלים, ג'ונתן וילה הספרדי, נחת היום (שני) בישראל והתקבל על ידי כמה עיתונאים סקרנים. הבלם-קשר יגיע לבית"ר כמושאל מסלטה ויגו לחצי עונה, ומצטרף למשה לוגסי שכבר הצטרף לקבוצה, גם הוא כמושאל. וילה התייחס עם נחיתתו להחלטה להגיע לישראל, שהתקבלה לא מעט בזכות חברו הקרוב אנדרס טונייס, שחקן בית"ר, ששיתף עמו פעולה בעבר.

"זו הפעם הראשונה שלי מחוץ לספרד", אמר וילה. "יש לי כאן חבר לשעבר שכבר התאקלם טוב מאוד. אני מקווה לתרום מהניסיון שאני מביא מספרד לכאן. מאוד מעניין אותי להגיע לישראל. לפני כמה שבועות שיחקתי נגד ריאל מדריד ועכשיו אני כאן, אבל אני מרוצה מאוד. יש הבדלים, זה נכון, אבל חיכיתי לזה. אני רואה את זה כהזדמנות, ומעוניין לעזור לקבוצה. אמנם לא שיחקתי בתקופה האחרונה, אבל לא מזמן שיחקתי במשחק גביע 90 דקות, כך שאני מוכן ונמצא בכושר טוב".

וילה, 27, גדל ושיחק כל חייו בסלטה ויגו, ממנה הגיע לבית"ר גם הבלם אנדרס טונייס. בדצמבר 2006 ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של המועדון ובסך הכול רשם 141 הופעות בכל המסגרות ולא כבש אפילו שער אחד. בעונה שעברה שיחק לא אחת לצידו של טונייס במרכז ההגנה, אך תחת לואיס אנריקה חלה ירידה חדה במעמדו והוא נדחק לשולי הסגל. מתחילת העונה שיחק רק שתי דקות ליגה במשחק נגד סביליה (0:1) לפני חודשיים ועוד פעמיים שותף במסגרת גביע המלך כאשר ברוב המשחקים כלל לא הולבש.

שחקן בית"ר ירושלים ג'ונתן וילה נוחת בישראל. קובי אליהו
מוכן לאתגר. וילה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully