וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון חתם לחצי עונה באלקורקון

13.1.2014 / 13:47

נציג ישראלי רביעי בליגה השנייה בספרד. החלוץ עוזב את סטנדרד ליאז' ומצטרף לקבוצה שהדהימה את ריאל מדריד ב-09'

שגריר ישראלי רביעי בליגה השנייה בספרד. דודו ביטון חתם הבוקר (שני) לחצי עונה באלקורקון, הקבוצה הקטנה מפרברי מדריד. ביטון יגיע בהשאלה לחצי עונה מסטנדרד ליאז' ולמעשה נשאר במשפחה, שכן אלקורקון עוברת לבעלותו של נשיא סטנדרד, רולאן דושאטלה. בספרד, ביטון יצטרף לגיא אסולין מהרקולס ולתומר חמד ודודו אוואט, שחקני מאיורקה. החלוץ צייץ בטוויטר לאחר החתימה: "שמח מהחתימה ומההזדמנות לשחק בספרד. הכי חשוב שאשחק ואוכיח את עצמי".

ביטון קיבל מגיא לוזון וראשי סטנדרד אישור לצאת לחצי שנת השאלה ובשבועות האחרונים בדק עבורו סוכנו דודו דהאן מספר אופציות. למרות ששמו הוזכר כמועמד למכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, החליט השחקן שאין בכוונתו לשוב לישראל. אפשרות שיושאל לצ'רלטון האנגלית, עוד קבוצה שבבעלותו של דושאטלה, נפלה בגלל שהשחקן לא יכול לקבל רשיון עבודה.

ביטון, 25, גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ובישראל שיחק במכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל רעננה והפועל פתח תקוה. בינואר 2011 נרכש על ידי שרלרואה, אך לא עזר לקבוצה לשרוד בליגה. לאחר מכן הושאל לוויסלה קרקוב הפולנית והצטיין עם 16 שערים בכל המסגרות. בעקבות ההצלחה בפולין נרכש לפני שנתיים על ידי סטנדרד, אך התקשה להשתלב במועדון.

בינואר אשתקד הושאל לחצי שנה לאפואל ניקוסיה, כבש שישה שערים ועזר לקבוצה לזכות באליפות. העונה, לאחר שלא קיבל ולו דקת ליגה אחת תחת גיא לוזון, ינסה להצליח עם אלקורקון.

שחקן סטנדרד ליאז', דודו ביטון, מול שחקן אלפסבורג, יוהאן לארסון. AP
נציג רביעי בליגה השנייה בספרד. ביטון/AP

אלקורקון, השוכנת בפרברי מדריד, מדורגת נכון להיום במקום ה-19 (מתוך 22) בליגה השנייה בספרד, מתחת לקו האדום. הקבוצה צברה 25 נקודות ב-21 משחקים. הקבוצה עלתה לליגה השנייה בתום עונת 2009/10, לראשונה בתולדותיה ולאחר שהעבירה את כל שנות הקמתה מאז 1971 בין הליגות השלישית והשישית. היא משחקת באצטדיון מוניסיפל דה סנטו דומינגו, המכיל 5,607 מקומות.

הקבוצה פרצה לתודעה ב-27 באוקטובר 2009, אז הדהימה את ריאל מדריד בשלב 32 הגדולות בגביע המלך עם 0:4 במשחק הראשון מבין שניים, שהיה גם מפגשה הראשון אי פעם מול יריבה מהליגה הבכירה בספרד. בגומלין, בסנטיאגו ברנבאו, אלקורקון הפסידה רק 1:0 ועברה את הבלאנקוס ההמומים, לפני שהודחה עם 3:2 בסיכום מול סנטאנדר בשמינית הגמר. העונה אלקורקון משחקת בשמינית גמר הגביע הספרדי פעם נוספת. היא ניצחה במשחק הראשון 0:1 את אספניול לפני חמישה ימים, הגומלין בעוד יומיים. ביטון יהיה הזר השלישי בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully