וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"הר לעמק" יקיימו השנה שני מרוצים במקביל

13.1.2014 / 11:28

מרוץ השליחים שמטריף את קהילת הרצים למרחקים ארוכים בישראל נערך לכמות של 5,000 משתתפים. הרישום בשבוע הבא

מרוץ "הר לעמק" הוא אחד מאירועי הספורט העממיים שמטריפים את קהילת הרצים למרחקים ארוכים בישראל. בשנה שעברה, ההרשמה למרוץ הזה ננעלה תוך חצי שעה מפתיחתה, ולאור הביקוש הרב החליטו מארגני המרוץ לקיים את גרסת 2014 שלו בשני מסלולים מקבילים - "מסלול הירח" ו"מסלול השמש". המטרה היא לאפשר ללא פחות מ-5,000 איש להשתתף בחוויה המטורפת של ריצת שליחים במסלול של יותר מ-200 קילומטרים בשטחי הצפון.

ההרשמה לשני המרוצים תיפתח ביום ראשון הקרוב (19 לינואר) ב-20:00. המרוץ הראשון - "מסלול הירח" יוזנק ביום רביעי ה- 14.5.14 ויסתיים למחרת, יום חמישי ה- 15.5.14. המרוץ השני- "מסלול השמש" יוזנק ביום חמישי ה- 15.5.14 ויסתיים למחרת, יום שישי ה- 16.5.14.

מרוץ "הר לעמק", הינו מרוץ השליחים הראשון בארץ והמרוץ הארוך ביותר המשתרע לאורך כ- 215 ק"מ. המרוץ נמשך 24 שעות ביום ובלילה ומשלב ריצה בתנאי שטח שונים, המעניקים לרצים חוויה מאתגרת אישית וקבוצתית. המרוץ מתחלק ל-24 מקטעים של כ-5-14 קילומטרים, ומשתתפות בו קבוצות בנות 4, 6 או 8 רצים. כל משתתף רץ בתורו קטע במסלול. המרוץ מתחיל בתל חי שבגליל העליון והמשתתפים רצים דרך נופים מרהיבים ביופיים, בין היתר בעמק החולה, בכנרת, בקעת בית נטופה, הרי מנשה ומסיימים ביישוב תמרת שבעמק יזרעאל.

מרוץ הר לעמק. גלעד קוורלצ'יק,
יש מקום לכולם? הר לעמק/גלעד קוורלצ'יק

אריק שלמון, מנכ"ל המרוץ: "הר לעמק" פועל כעמותה ללא מטרות רווח, חברי העמותה, תושבי הישוב הקהילתי תמרת ומאות מתנדבים, פועלים במטרה לקדם את המרוץ ולאפשר למשתתפים בו חוויה מרגשת, אתגרית, בטוחה ומשפחתית. כמדי שנה אנו דואגים להיענות לבקשת הרצים ומגדילים את מספר המשתתפים בעשרות אחוזים. בשנת 2013 הגענו למספר גבוה של 3,700 רצים והחלטנו שעל מנת להיענות לביקוש להגדיל את מספר המשתתפים ובו בזמן לא לפגוע בחוויית הריצה, עקב עומס מכוניות בתחנות ההחלפה והמחויבות לביטחון המשתתפים, אנחנו מחויבים לפתוח מקצה נוסף למרוץ.

פתיחת המרוץ הנוסף אפשרה לנו להגדיל את ההרשמה ל-5,000 משתתפים. הרצים יכולים לגוון ולבחור בין ריצת לילה לריצת יום ומספר המשתתפים בכל מקצה - 2,500 רצים, ישפר משמעותית את רמת החוויה של הקבוצה. חשוב לציין שמיקום חלק מהתחנות והמסלולים שונה, אני ממליץ לרצים להיכנס לאתר המרוץ או לעמוד הפייסבוק לפרטים נוספים".

השנה תהיה זמינה עבור הרצים אפליקציית "הר לעמק" שתאפשר לקבוצות לאתר את מיקומם של הרצים במסלול בכל זמן על גבי מפה, לקבל צפי הגעה לתחנות על פי מהירות כל רץ, למפות את מסלול הריצה, ולמדוד זמני ביניים בתחנות. האפליקציה מהווה מהפיכה לרצים הן בחשיבותה הבטיחותית בריצה בשטח ובלילה, הן באפשרות שהיא מעניקה לתכנון אסטרטגי של המשך המרוץ והן ביכולת לבצע אימון מוקדם יעיל בתוואי המרוץ.


לאתר מרוץ שליחים "הר לעמק"

עמוד הפייסבוק של מרוץ "הר לעמק"

מרוץ הר לעמק. גלעד קוורלצ'יק,
חוויה אדירה בנופים מרהיבים. הר לעמק/גלעד קוורלצ'יק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully