וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלצ'וק צפוי לעבור בימים הקרובים למ.ס. אשדוד

13.1.2014 / 10:32

בעקבות פערים בין המועדונים לגבי סכומי העברתו, מסתמנת פשרה: יעבור בהשאלה עם אופציה לרכישה. קשר ז'לז'ניצ'אר ברשימות של אלישע לוי

one

בהפועל באר שבע יחזיקו הערב (שני) אצבעות לעירוני קרית שמונה כאשר זו תארח את מכבי תל אביב. במקביל, עובדים במועדון על ניסיון לחזק את הקבוצה בחודש ינואר. אחד המועמדים של אלישע לוי לתפקיד הקשר במרכז השדה הוא שחקנה הקרואטי של מוליכת הליגה הבוסנית, ז'לז'ניצ'אר, טומיסלאב טומיץ' (23), שכבש העונה שלושה שערים ב-17 משחקים בהם פתח בהרכב. במועדון כבר צפו בביצועי השחקן.

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
בדרך לאשדוד. פלצ'וק/קובי אליהו

ניקולאס פלצ'וק, שעל החלטתו לעזוב ומועמדותו למ.ס. אשדוד פורסם בוואלה! ספורט, רוצה מאוד לעזוב. היום אמורה להיערך שיחה בעניין במטרה לפתור את הבעייתיות הכרוכה בהעברתו. באר שבע דרשה לקבל עבורו חצי מיליון שקל, אבל אתמול הוצעה נוסחת פשרה לפיה השחקן, שמחזיק בחוזה עד תום העונה עם אופציה להארכה חוזהו בעונה נוספת, יעבור בהשאלה עד תום העונה, ובין המועדונים יסוכם סכום הרכישה האופציונלי שלו בסיום העונה. "פלצ'וק זה שחקן שהושקעו סכומים בהגעתו ולכן אנחנו דורשים פיצוי מסוים", הסבירו במועדון.

אלישע לוי לא מתכוון לשחרר את קובי דג'אני למרות שלאחרונה חל פיחות במעמדו של הקשר. המאמן סבור שהקבוצה זקוקה למערך של ארבעה קשרים בכירים יחסית במרכז השדה ומתכוון, כאמור, לצרף שחקן נוסף ללוטם זינו, גל אראל ודג'אני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully