וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הניינרס בגמר ה-NFC, דנבר בגמר ה-AFC

סן פרנסיסקו ניצחה 10:23 בקרוליינה ותפגוש את סיאטל, פייטון מאנינג הסתדר מול קאמבק של סן דייגו ועם ניצחון 17:24 סידר לעצמו מפגש ביתי מול טום בריידי והפטריוטס

הן נפגשו פעמיים במהלך העונה, ובשבוע הבא יעשו זאת פעם נוספת - הפעם על הכרטיס לסופרבול. סן פרנסיסקו פורטי ניינרס וסיאטל סיהוקס יתמודדו בגמר ה-NFC, לאחר שהניינרס מילאו את חלקם בניצחון 10:23 בקרוליינה. סיאטל גברה בשבת על ניו אורלינס 15:23.

במשחק השני של הלילה סידר לעצמו, ולנו, פייטון מאנינג מפגש מספר 15 מול טום בריידי. דנבר ניצחה 17:24 את סן דייגו הלוחמנית, שכמעט השלימה קאמבק ברבע האחרון. הברונקוס בגמר ה-AFC וייארחו את ניו אינגלנד.

קולין קפרניק שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס חוגג טאצ'דאון עם קווינטון פאטון. Kevin C. Cox, GettyImages
מי סופרמן עכשיו? קולין קפרניק עונה לקאם ניוטון/GettyImages, Kevin C. Cox

קרוליינה - סן פרנסיסקו 23:10

אנקואן בולדין לקח בשנה שעברה את הסופרבול מידיה של סן פרנסיסקו, וייתכן שהעונה יחזיר לה טובה. בולדין ביצע כמה מהלכים גדולים ותפס 136 מ-196 היארדים שזרק קולין קפרניק לאוויר. הקוורטרבק, מצדו, מילא את חלקו כשזרק לטאצ'דאון והגיח לאחד.

ג'ים הארבו, מאמן הפורטי ניינרס, הוא האיש שנכון להיום עושה את ההתאמות הטובות ביותר במשחק. לאחר שקבוצתו התקשתה במהלך כמעט מחצית שלמה, הניינרס דהרו לדרייב שהסתיים בטאצ'דאון נהדר של ורנון דיוויס, כדי לרדת להפסקה ביתרון 10:13, למרות יכולת התקפית מאוד פושרת. קאם ניוטון היה יעיל בניוד הכדור, אבל למעט טאצ'דאון לסטיב סמית' לא הצליח למצוא את האנדזון. בהמשך, האנמיות עלתה לקרוליינה ביוקר.

את המחצית השנייה פתחה סן פרנסיסקו עם טאצ'דאון של קפרניק ועלו ל-10:20. התקפית, היא נטרלה לחלוטין את ניוטון ולא אפשרה לו להגיע אפילו למצבים של שער שדה. בולדין המשיך להזיז את השרשראות, סן פרנסיסקו עלתה ל-10:23 וניוטון, שניסה לצמק, נתקל לאחר דרייב ארוך בידיו האמינות של דונטה וויטנר, שסגר את סיפור המשחק.

מספרים: קפרניק סיים עם 196 יארד, טאצ'דאון והוסיף גיחה לאנדזון. בולדין רשם 136 יארד ופרנק גור על הקרקע סגר 84 יארד. ניוטון רשם יארד וטאצ'דאון ב-15 מ-22ל-267 יארד, אבל גם שני איבודים קריטיים. 74 יארד ותפיסה באנדזון לסמית' הנצחי.

פטריק וויליס שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
מהלך גדול בהגנה. פטריק וויליס חוטף את קאם ניוטון/AP

דנבר - סן דייגו 17:24

הצ'ארג'רס כבר הגיעו במהלך העונה הסדירה למייל היי סיטי ויצאו עם ניצחון, אבל הפעם, למרות קאמבק מרשים ברבע האחרון, שהעלה בקרב אוהדי דנבר סיוטים מהפסד הפלייאוף מול בולטימור בשנה שעברה, לסן דייגו לא היו פתרונות לדקות ארוכות של שום דבר והברונקוס ידעו לשמור על הניצחון כדי לקבוע: מאנינג נגד בריידי, סיבוב 15.

פייטון עלה על הלוח כבר בדרייב הראשון עם טאצ'דאון לדמאריוס תומאס. ההתקפה של הצ'ארג'רס לא סיפקה שום דבר, אבל ההגנה הצליחה להשתלט על פאמבל בתחילת הרבע השני ולהשאיר את הקבוצה במשחק. גם זה לא עזר יותר מדי ו-ווס וולקר, שחזר מזעזוע המוח שהשבית אותו, הוסיף טאצ'דאון לפני שמאנינג נחטף על סף המחצית כשהוא על קו ארבעת היארדים של סן דייגו, שניצלה ממשחק גמור.

הרבע השלישי נפתח עם שער שדה של מאט פרייטר, שקבע 0:17, אבל בתחילת הרבע האחרון החל הקאמבק, כאשר פיליפ ריוורס מצא את קינן אלן ל-16 יארד באנדזון. דנבר מיד ענתה, עם גיחה פנימה של נושון מורנו, אלא שסן דייגו סירבה לוותר. ריוורס שוב מצא את אלן, האורחים השתלטו על האונסייד קיק והוסיפו שער שדה ופתאום, 3:53 לסיום, רק שבע הפרש. זה לא הפריע לפייטון יותר מדי ועם סדרת מהלכים טובה שלו ושל מורנו, הברונקוס הצליחו למנוע מסן דייגו עוד כדור ולקחו את המשחק.

מספרים: 230 יארד, צמד ואיבוד לפייטון, 76 באוויר לג'וליוס תומאס, 82 על הקרקע למורנו. 217 יארד וצמד לריוורס, 142 לאלן המצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully