וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "דמארי ווינר אמיתי, עבדורחימי שחקן איכותי"

הפועל תל אביב הפגיזה, בן שמעון מרוצה מהתחרות על ההרכב: "הבעיות הכי טובות בעולם". דורה: "אם השער חוקי, זו שערוריה"

one

הפועל תל אביב השיגה הערב (ראשון) ניצחון ליגה שני ברציפות, כשהביסה 0:4 את הפועל חיפה, עקפה אותה בטבלה והתקדמה עד למקום החמישי. עומר דמארי פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-29, כשהשוער הצעיר ניב אנטמן נכנס במקום קאלה דרשלר שנפצע והוציא שלושה כדורים נוספים מהרשת בדקות האחרונות. דמארי השלים צמד (83) ועלה לראש טבלת המבקיעים בליגה עם 11 כיבושים, ישראל זגורי (85) וגילי ורמוט (90) חתמו.

עומר דמארי כבש צמד, הפועל תל אביב הביסה 0:4 את הפועל חיפה

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב חוגג עם החברים. ברני ארדוב
בן שמעון רוצה לראותו ממשיך. עומר דמארי/ברני ארדוב

המאמן רן בן שמעון סיכם: "במחצית הראשונה היה כדורגל טוב ולא ניצלנו מצבים. זה לפעמים ההבדל בין ניצחון סוחף לתוצאות פחות טובות. הקבוצה שלנו משחקת טוב, עשינו תוצאה יוצאת מן הכלל היום. כל שחקן נכנס לתבנית טוב מאוד ועשה את העבודה. אני לא יודע אם העובדה שהבקענו קשורה לקאלה. אני רואה שיפור ועדיין רוצה לראות יותר בהבנת המשחק. קרו לנו כל מיני תקלות עם פציעות לפני המשחק, אבל בכל זאת הצלחנו להתייצב ושמחתי לראות קבוצה שמהרגע הראשון רצתה לנצח ויצאה עם הרבה שחקנים קדימה".

על בסארט עבודרחימי, שפתח לראשונה העונה בהרכב, אמר בן שמעון: "זה יוצר תחרות על ההרכב. אני מחכה לבעיות האלה, זה הבעיות שאני הכי אוהב בעולם. בסארט מראה אחרי הפציעה שהוא שחקן איכותי. הוא עוד צעיר ולומד כל הזמן".

על דמארי, שהוזכר כמועמד לעזוב לאירופה או למכבי חיפה: "הוא אחד השחקנים הטובים שלנו ואחד המובילים פה. מה שיבוא לנו, נגיב במקום ובזמן. ראיתם איך עומר רץ ועושה עבודה, הרבה מעבר לגולים. הוא ווינר אמיתי. הוא הצהיר שהוא רוצה להישאר? אז גם אני מצהיר".

עומר דמארי הוסיף: "שמח לכבוש, אבל הכי חשוב שניצחנו כי המשחק היה חשוב. היה טוב לשמור על המשכיות ואנחנו שמחים. הסיבוב הראשון שלנו לא היה מוצלח, אבל יש לנו חומר שחקנים טוב והניצחון הזה ייתן הרבה ביטחון לכולם. אני מקווה שנצא לדרך חדשה".

כשנשאל האם הוא מרוצה בהפועל תל אביב, אמר דמארי: "אני מאוד נהנה, אני שמח, רוצה להישאר וטוב לי פה. מבחינתי לא עומד שום דבר על הפרק. עבדורחימי הוא שחקן נחמד ועוד ייתן הרבה להפועל תל אביב העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מרוצה מהתחרות הגוברת על מקום בהרכב. רן בן שמעון/ברני ארדוב

בצד השני, המאמן שלומי דורה הזכיר את שער השוויון שנפסל להפועל חיפה, בטענה לעבירה של ז'רקו קוראץ' על דני עמוס: "שיחקנו מחצית ראשונה רעה מאוד, וכשאתה שוטף את השחקנים בהפסקה, עולה יותר טוב, מצליח להשוות ואז פוסלים לך שער, אז זה מאכזב. אני חושב שהשער חוקי. אם היה חוקי אז יש כאן שערוריה, ואם לא אז הם גדולים. אם זה היה חוקי, חבל מאוד שהעוזרים צריכים להתערב בהחלטה כזו של השופט, כי אלון יפת רץ למרכז המגרש ואישר את הגול. אחר כך לא ראינו את הפועל חיפה, וכשניסינו להשוות כל התקפה שלהם הסתיימה בגול. במשחק אחד הכול התפרק.

כשנשאל האם אלו באמת ההבדלים בין הקבוצות, נטש דורה את הראיון, לא לפני שאמר: "כל גול זה בערך 10 מיליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully