וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: ניצחונות לליונס ולהאמרס

12.1.2014 / 14:44

ירושלים גברה בתום הארכה דרמטית על תל אביב פיונירס 18:26, רמת השרון מושלמת לאחר 26:40 על חיפה אנדרדוגס

שני משחקים מרתקים נערכו בסוף השבוע החולף בליגת הפוטבול הישראלית. ביום חמישי, ירושלים ליונס ניצחה את תל אביב פיונירס 18:26 בתום הארכה ועלתה למאזן 1:3. בשישי, רמת השרון האמרס שמרה על מאזן מושלם (0:3) אחרי 26:40 לא פשוט בכלל מול חיפה אנדרדוגס.

לאתר ליגת הפוטבול הישראלית

ג'ונתן קוראן רמת השרון האמרס. סטס איבאנוב, ליגת הפוטבול הישראלית,
שני טאצ'דאונים שלו עזרו לסגור את המשחק עבור ההאמרס. ג'ונתן קוראן/סטס איבאנוב, ליגת הפוטבול הישראלית

ירושלים ליונס (1:3) - תל אביב פיונירס (2:1) 18:26 (בהארכה)

דרמה גדולה בירושלים הסתיימה רק לאחר הארכה. עד לרבע הרביעי המשחק היה רווי בעיקר באיבודי כדור, כאשר שתי הקבוצות מתקשות לייצר יארדים בהתקפה, בעיקר דרך משחק הריצה. האקשן בסיום לעומת זאת, השכיח את הכול. האורחים מתל אביב השיגו טאצ'דאון ממסירה של רוני מוסקונה לתפיסה נהדרת של דניאל בן צבי, פחות משלוש דקות לסיום ונטלו לראשונה את ההובלה במשחק, אבל חיים שיף, הקוורטרבק של ירושלים, מצא את בנימין שולץ וקבע שוויון, 38 שניות לסיום. בהארכה, שמשוחקת לפי חוקי ה-NCAA, הליונס קיבלו את הכדור ראשונים ושיף שוב מצא את שולץ במסירה קצרה, כאשר האחרון לוקח את הכדור כל הדרך אל האנדזון. הפיונירס ניסו להגיב, אבל במהלך השני שלהם בתוספת הזמן הליינבקר של הליונס, גני מידד, חטף את הכדור וסיים את המשחק.

רמת השרון האמרס (0:3) - חיפה אנדרדוגס (2:2) 26:40

רמת השרון עדיין מושלמת העונה, אבל רק לאחר קרב צמוד ופייט מצוין מצד האורחים מהכרמל, שהפתיעו גם את עצמם כנראה. חיפה הובילה 0:8, אבל ההאמרס שמו 12 נקודות ללא מענה עד למחצית. האנדרדוגס קיוו לחזור, אבל ג'ונתו קוראן, עם שני טאצ'דאונים שמסר לאבי רוזנבלום, לצד שתי גיחות לאנדזון של אדם קימה, סגרו את הסיפור. ההאמרס, לצד הרבלס, נותרים ללא הפסד העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully