וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: איציק כהן מעוניין לסגור את תנאיו

12.1.2014 / 9:53

אם בלם מכבי חיפה יגיע, במועדון יסכימו לשחרר את עשהאל בן שבת ליוון . אבו זייד: "רוצה להישאר, זו החלטה של מכבי ת"א"

one

אכזבה גדולה ברמת השרון לאחר ההפסד הביתי אמש (שבת) לאשדוד בתוצאה 3:2. שחקנים בקבוצה אמרו: "היה לנו ביד משחק שיכול היה להרים אותנו וקיבלנו גולים של נערים ב'. מילא היינו מסיימים בתיקו אבל להפסיד זה שובר, נמאס מההפסדים הטפשיים האלה".

במועדון נתבשרו בסיום כי עשהאל בן שבת סגר למעשה את כל תנאיו בפנתראקיקוס היוונית אך ברמת השרון עדיין לא מאשרים את עזיבתו ומתנים זאת בצירופו של בלם מכבי חיפה איציק כהן. ברמת השרון הבינו שכהן מעוניין לסגור את תנאיו בקבוצה בימים הקרובים ורק לאחר מכן ישוחרר בן שבת.

בלם מכבי חיפה איציק כהן. רויטרס
יצטרף בימים הקרובים? איציק כהן/רויטרס

הקשר חסן אבו זייד, שהורחק במשחקו האחרון בעקבות דין ודברים עם השופט, אמר בסיום: "רצינו לנצח וחבל. היינו טובים יותר וזה מאכזב כי אשדוד לא היו במשחק. עוד פעם גול ממצב נייח שלא צריך לקרות אבל קורה הרבה אצלנו. אני אומר תודה לרמת השרון ולחיים שאבו, אני אחזיק להם אצבעות שיישארו בליגה". בנוגע ללרנקה הוסיף: "אני מקווה מאוד להותיר שם רושם טוב ולהצליח. הייתי מאוד רוצה להישאר ברמת השרון אבל זאת החלטה של מכבי תל אביב ואין לי יותר מדי מה לעשות". אבו זייד הורחק לאחר השריקה בעקבות לדברים לשופט והוא יעמוד לדין בהתאחדות.

ברמת השרון יחכו השבוע לתשובות בנוגע ליכולת הכלכלית להתחזק. המאמן חיים שאבו רוצה בדחיפות קשר במקומו של אבו זייד וכמובן להתחזק בשחקן התקפה נוסף. "אחרי העזיבה של אבו זייד, אם לא יגיע אף אחד זאת עוד מכה שתהפוך את הסיכויי הישארות שלנו לקטנים מאוד. אנשים פה חייבים למצוא פתרונות ולחזק את הקבוצה" אמרו ברמת השרון. במועדון מקווים לסגור השבוע את עסקת השאלתו של ריף פרץ ממכבי תל אביב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חסן אבו זייד שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
מחכה להחלטת מכבי תל אביב. אבו זייד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully