וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "כנראה שאנחנו טיפשים אם איבדנו את הניצחון"

קשר בית"ר ירושלים כבש, אך נותר מתוסכל אחרי ה-1:1 הדרמטי מול רעננה. רוני לוי: "לא רוצה לבוא בטענות לשחקנים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שתי הקבוצות שנפגשו הערב (שבת) בטדי סיימו את המשחק בתחושת אכזבה מסוימת. בית"ר ירושלים והפועל רעננה נפרדו ב-1:1, כאשר האורחים כבשו שער שוויון מרגלי בן מלכה בדקה ה-88 ועצרו אומנם רצף של שלושה הפסדים, אבל המשיכו רצף של שבעה מחזורים ללא ניצחון. אבירם ברוכיאן כבש לבית"ר כבר בדקה השנייה, אבל הקבוצה של רוני לוי הציגה יכולת מאכזבת ושער השוויון הותיר אותה עם ניצחון בודד בתשעת המחזורים האחרונים.

1:1 דרמטי בין בית"ר ירושלים להפועל רעננה

שחקן בית"ר ירושלים איציק כהן מול שחקן הפועל רעננה יניב לביא. קובי אליהו
תיקו דרמטי בטדי. איציק כהן מול יניב לביא/קובי אליהו

לוי אמר בסיום: "היינו קרובים מאוד לסיום, חבל. זה שער שהיה אפשר למנוע. אני מאוכזב מאוד. יכול להיות שהייתה לנו הזדמנות לעשות 0:2, לקחו עצירה גדולה מאבירם ברוכיאן. יש לנו חוסר ביטחון ולחץ גדול. אנחנו יודעים שיש לנו בעיות ואנחנו לא מתעלמים מזה. כנראה שבשלב זה זה מה שאנחנו יכולים לתת".

לגבי המחליפים: "הכנסתי דם טרי יותר, זה לא שאני מאוכזב. אני לא רוצה לבוא בטענות לשחקנים, זה שהלכנו אחורה היה עניין קבוצתי. איבדנו כדור יותר באמצע וספגנו. זה לא שאנחנו יותר איכותיים מול הקבוצות שאנחנו מתמודדים מולן, אבל בבית שלנו אנחנו צריכים לעשות יותר. אני מקווה שבפעם הבאה נעשה משחק טוב יותר".

על האפשרות לבצע רכש נוסף: "יש לנו כמה מועמדים על הפרק, אבל עד שלא נסגור איתם לא נגיד שמות. אנחנו במשא ומתן איתם, ואני מקווה שנסגור את זה בקרוב".

ברוכיאן הוסיף: "מאכזב מאוד, אפילו מתסכל. אנחנו צריכים להיות טיפשים כדי לאבד ניצחון כזה בבית, וכנראה שזה מה שאנחנו. דווקא כשהבקענו חזרנו אחורה וקיבלנו גול. עם ניצחון היינו בורחים לתחתית ומסתכלים למעלה. היינו יכולים לשחרר קצת אנחת רווחה אבל לצערי זה לא קרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. קובי אליהו
לא יכול להיות מרוצה. לוי/קובי אליהו

המאמן שמנגד, מנחם קורצקי, סיכם: "אני מרוצה, אבל רק באופן יחסי. השחקנים שלי עמדו כל המשחק ועשו הכל בשביל להשוות ולנצח. חבל שהשער הגיע מאוחר כי זה לא נתן לנו מספיק זמן להכריע את המשחק. עצרנו את כדור השלג של שלושה הפסדים. ברור ששבעה משחקים ללא ניצחון זה לא טוב, אבל אנחנו רוצים להחזק בשחקני התקפה. השחקנים היו מחוייבים, חזרנו לבסיס שלנו ואני מקווה שנתקדם מכאן.

זה סוג של מבחן, ואני חושב שגם אני צריך לעבור את זה כדי להבין מה מאמנים אחרים עוברים. זה יבוא, ואני בטוח שנצא מזה ונשיג ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully