וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "התהליך היה באוויר, מתחילים להראות אופי"

מאמן אשדוד חגג ניצחון חוץ ראשון: "זה חשוב, גם בגלל הדרך שהשגנו אותו". בן שבת סיכם ביוון, ישוחרר אם איציק כהן יגיע

one

משחק נהדר נרשם הערב (שבת) ברמת השרון, עם לא פחות מחמישה שערים, מהפך, וניצחון 2:3 של מ.ס. אשדוד. הקבוצה של ניר קלינגר סוף סוף מצליחה להשיג ניצחון חוץ העונה אחרי שבעה משחקים, בעוד הקבוצה של חיים שאבו חוזרת אל מתחת לקו האדום בעקבות ניצחונה של מכבי פתח תקוה.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
סוף סוף, יכול חייך במגרש אחר. קלינגר/מגד גוזני

"היה קשה מאוד", אמר מאמן מ.ס. אשדוד, ניר קלינגר. "אני חושב שזה תהליך שהחל בבלומפילד, אחר כך עבר בקרית אליעזר והיינו צריכים לצאת משם עם נקודות. זה לא קרה פעם בגלל סיבה כזאת ופעם בגלל השופט. התהליך היה באוויר. היה קשה בעקבות מצבה של רמת השרון שמשחקת על כל הקופה, מתקיפה עם שמונה שחקנים וזה מאד קשה להתגונן ככה. נכון שהם חשופים בהגנה אבל קשה מאוד מולם במיוחד כשהם מובילים. זה מגרש שהרבה קבוצות יאבדו בו נקודות".

על הנקודות שאספה קבוצתו אמר המאמן: "הניצחון הוא מאוד חשוב גם בגלל השלוש נקודות וגם בגלל הדרך שהשגנו אותו - לחזור פעמיים מפיגור, להפוך את התוצאה. אנחנו מתחילים להראות אופי".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
נדנדה שתימשך כל העונה. שאבו/ברני ארדוב

מנגד, ברמת השרון היו מאוכזבים מאוד מהעבודה שהקבוצה איבדה פעמיים יתרון, ולא הצליחה לרשום ניצחון שני ברציפות. "ברגע שאנחנו מובילים אסור לנו לקבל שני גולים כמו שקיבלנו במצבים נייחים", אמר מאמן הקבוצה, חיים שאבו. "לצערי הפסדנו את המשחק ואני מאד מאוכזב מהתוצאה אבל בסך הכל אני מאד מרוצה מהנחישות ומההקרבה של החבר'ה וממה שהם נתנו פה במשחק. אני חושב שהיינו שווים פה שלוש נקודות, אבל אנחנו עם הפנים קדימה לבית"ר ירושלים".

על הירידה מתחת לקו האדום אמר שאבו: "עד סוף השנה הנדנדה הזאת תימשך. צפויים לנו משחקים קשים. פעם נהיה למעלה ופעם נהייה למטה. הקבוצה משחקת טוב ונראית טוב ועם זה אני הולך קדימה כי בסך הכל היינו שווים היום שלוש נקודות וחבל שלא הבאנו אותן. אני מקווה שבמשחקים הבאים זה יקרה". על חיזוק אפשרי אמר שאבו: "אני מאוד רוצה לעבות את הסגל בשניים או שלושה שחקנים. זרים אני כמעט בטוח שלא יגיעו, אבל שחקנים ישראלים אני מאד רוצה להביא כדי שיהיו לנו עוד אופציות על הספסל".

בלם רמת השרון עשהאל בן שבת סיכם את תנאיו במדי פנתראקיקוס מהליגה היוונית, אולם שיחרורו מהקבוצה מותנה בהגעת בלם אחר בעל שיעור קומה. היחיד ששמו עומד כרגע על הפרק הוא איציק כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully