וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל חיפה: עבודרחימי יפתח, קולין יסופסל

הקשר יעלה לראשונה העונה בהרכב, איליץ' יפתח לצד דגני. מנגד, אבידור צפוי להחליף את לאלה הפצוע (א', 20:20, ספ'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 102. האדומים מתל אביב מובילים 32:36 בניצחונות, 34 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהפועל תל אביב מארחת: 16:23 בניצחונות לטובתה, ועוד 12 משחקים שנגמרו ללא הכרעה.

* הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל תל אביב בחוץ מאז נובמבר 2004 (1:2, ראובן עובד ומזואה אנסומבו מול שער מצמק של איבזיטו אוגבונה).

* מכל 26 השחקנים ששותפו במשחק הזה, שניים יכולים לשחק גם הפעם: שי אבוטבול (פתח בהרכב של הפועל תל אביב) וגיל ורמוט (נכנס כמחליף בהפועל חיפה).

* מאז אותו משחק הפועל חיפה גם לא כבשה נגד הפועל תל אביב בבלומיפלד – שלושה הפסדים ותיקו, מאזן שערים 0:9.

* לעומר דמארי חמישה שערים נגד הפועל חיפה. עוד אחד והוא בטופ הכדורגלנים הפעילים בליגה שכובש מול האדומים מהכרמל (בצוותא עם אלירן עטר). עוד שניים והוא בראש רשימת הכדורגלנים הפעילים כרגע שכבש נגד הפועל חיפה.

* לשלומי דורה מאזן עגום במיוחד כמאמן נגד הפועל ת"א: שמונה משחקים, תיקו אחד ושבעה הפסדים. מאזן שערים: 16:2.

הנתונים באדיבות אתר דריבליסט

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
אוהב לשחק מול הפועל חיפה. דמארי/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה שהחזיר את הצבע לפנים של הצוות המקצועי והשחקנים של הפועל תל אביב, ינסו האדומים לשחזר את הסיבוב הראשון של הליגה שבו גם ניצחו את המלאבסים ובשבוע לאחר מכן דרסו את הפועל חיפה. באסיפת הקבוצה הזהיר רן בן שמעון את שחקניו מזרקו קוראץ' והחלק הקדמי של הפועל חיפה ומהכדורים הארוכים שינסו חניכיו של שלומי דורה להעביר לחלוצים.

למרות הניצחון במחזור הקודם שהביא קצת שקט לקבוצה, בן שמעון מתכנן מספר שינויים בהרכב. ברנקו איליץ' שחוזר מהשעייה יחליף במרכז ההגנה את יורחן קולין, שלראשונה יסופסל מסיבות מקצועיות, וישוב לשתף פעולה עם אוראל דגני שימשיך לקבל קרדיט כבלם. ליאור לוי שסובל ממתיחה במפשעה ייעדר ואת מקומו יתופס אברהם צ'וקול בצד ימין של ההגנה. את החוליה האחורית ישלים שמעון הרוש. שינוי נוסף שמסתמן יהיה בחלק הקדמי, כשבסארט עבדורחימי יעלה לראשונה בהרכב על חשבונו של רמזי ספורי הצעיר. איתי שכטר ובריאן חרסיסיץ' שנעדרו מאז הדרבי בשל פציעות ישובו לסגל הקבוצה - לעומת רועי גרודנה וזאב חיימוביץ' ימשיכו להיעדר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בסארט עבדורחימי, שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יפתח לראשונה? עבדורחימי/קובי אליהו

הפועל חיפה:

החלוץ מהראן לאלה סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר מהמשחק. את מקומו צפוי לתפוס יובל אבידור. מלבד לאלה המאמן שלומי דורה ייחסר גם את יוסי דורה, שמושעה עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים, אושרי רואש הפצוע וכן נבוישה מרינקוביץ', שעזב את הקבוצה ויטוס לסרביה.

בחיפה מודעים לכך שהפסד יוציא את הקבוצה מהפלייאוף העליון בשלב הזה ומייחסים למשחק חשיבות רבה. "המשחק האחרון בינינו עוד יושב לי בראש", אמר המאמן דורה, "כמובן שלמשחק יש חשיבות גדולה, אבל לא משנה התוצאה. המאבק על הפלייאוף העליון יהיה עד הסוף, כי אנחנו במקום שאנחנו בו בזכות".

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יחמיץ את המשחק מול האקסית. לאלה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

הפועל תל אביב: בסארט עבודרחימי

כבר הכתירו את הקשר לאחת הנפילות הגדולות של הפועל בשנים האחרונות, אך אחרי שסוף סוף קיבל הזדמנויות מהספסל להראות מה הוא יודע, בשבועות האחרונים כולם כבר בהפועל מדברים עליו כאיש שאולי יכול לשנות את העונה. מול הפעול חיפה גם אנחנו נקבל את התשובה, כשיפתח לראשונה בהרכב.

הפועל חיפה - זרקו קוראץ'

החלוץ, שדובר עליו כל כך הרבה לאחרונה, יצטרך להוכיח שהוא יכול להוביל את חיפה גם מול קבוצה גדולה. משחק טוב שלו, בתוספת שער נוסף לתשעה שכבר כבש העונה, יכולים לסדר לאדומים מהכרמל עוד הישג בעונה הטובה שעוברת עליהם.

שחקן הפועל חיפה, ז'רקו קוראץ'. יוסי ציפקיס
צריך להוכיח גם מול קבוצה גדולה. קוראץ'/יוסי ציפקיס

הרכבים משוערים:

הפועל תל אביב: דני עמוס, אברהם צ'וקול, אוראל דגני, ברנקו איליץ', שמעון הרוש, לוקאס סאשה, שי אבוטבול, גילי ורמוט, בסארט עבדורחימי, ישראל זגורי, עומר דמארי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומרי קנדה, דנילו ניקוליץ', טאדטס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, דריו פרננדס, רועי שוקרני, עאהד עזאם, אור אוסטווינד, יובל אבידור, זרקו קוראץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully