וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שחררה את נבוישה מרינקוביץ?

11.1.2014 / 13:14

השחקן יעזוב לסרביה וחתם על מסמך לפיו אסור לו לשחק העונה בשום קבוצה אחרת בארץ ושלכץ יש זכות ראשונים להחתימו

one

הפועל חיפה שחררה את נבוישה מרינקוביץ? וזה צפוי לעזוב ביום ראשון את ישראל. כזכור, מרינקוביץ? ביקש ביום חמישי ממאמן הקבוצה שלומי דורה לעזוב בשל סיבות משפחתיות אלא שאתמול יואב כץ הערים קשיים על שחרורו. כעת כץ הסכים לשחרר את הסרבי, אך כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הבעלים דרש טרם השחרור חתימה של השחקן על כמה תנאים. לוואלה! ספורט נודע שמרינקוביץ' חתם על מסמך לפיו אסור לו לשחק העונה בשום קבוצה אחרת בארץ וכן שבעונה הבאה להפועל חיפה יש את האופציה הראשונה להחתים אותו. עוד במסמך: מרינקוביץ' לא יוכל לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות בישראל, אלא אם הפועל חיפה תאשר זאת. מרינקוביץ' יחפש בסרביה, שם הוא מבקש להיות בחודשים הקרובים, קבוצה בה ישחק עד תום העונה.

נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
מחפש קבוצה בסרביה. מרינקוביץ'/ברני ארדוב

מרינקוביץ' חתם בהפועל חיפה בתחילת העונה אבל לא הצליח להשתלב כפי שציפה, וזאת לאחר שהשחקן, הנחשב לאחד הזרים היותר מוכשרים בשנים האחרונות, עבר קדנציה מצוינת בהפועל עכו וגם העונה הפגין יכולת טובה בכמה משחקים והראה למה דורה התעקש עליו כל כך.

השחקן לא יהיה כאמור בסגל למשחק ביום ראשון מול הפועל תל אביב, כשבכל מקרה במשחק האחרון הוא לא שותף. מי שעזב את הקבוצה גם כן הוא החלוץ אלי אלבז שעבר לאחי נצרת. הקשר הצעיר אדיר דהן עדיין מחפש קבוצה בעוד שלגבי אור לגריסי בקבוצה מעוניינים להישאר אוצו בסגל ולא להשאילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully