וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'יי גרודן יאמן את וושינגטון

9.1.2014 / 19:03

אחרי פיטוריו של מייק שנאהאן, הרדסקינס, שסיימו את העונה ב-13:3, מצאו מחליף בדמות מתאם ההגנה המוערך של סינסינטי

מיד בתום העונה, בזמן שהעולות לפלייאוף החלו להתכונן, אלה שנותרו בחוץ וסבלו מעונות מאכזבות יצאו בסדרת הזעזועים הטיפוסית. אחת מהן הייתה וושינגטון, שמעונת פלייאוף ב-2012 נפלה למאזן מביך של 13:3 השנה, כולל הפסידם בכל שמונה משחקיה האחרונים.

ברגע שהקטסטרופה הזו הגיעה לסיומה, הבעלים של הרדסקינס דניאל סניידר פיטר את המאמן מייק שנאהאן, צעד שהיה באוויר כבר תקופה ארוכה. הערב (חמישי), הוא מצא מחליף בדמות ג'יי גרודן, שיאמן את הקבוצה מהבירה החל מהעונה הבאה וינסה להחזיר אותה, ואת הקוורטרבק שלה רוברט גריפין השלישי לתלם.

ג'יי גרודן מתאם ההתקפה של סינסינטי בנגאלס. AP
משרת אימון ראשונה. גרודן/AP

גרודן, אחיו של מאמן העבר ופרשן ESPN ג'ון, שימש בשלוש העונות האחרונות כמתאם ההתקפה של סינסינטי ונחשב לאחד הטובים בליגה בתפקידו. תחתיו, עלתה התקפת הקבוצה מאוהיו מהמקום ה-18 הכולל בעונה הראשונה, ל-12 בין התקפות הליגה בעונה השנייה ולשישי העונה. אנדי דלטון מסר לפחות ל-3,300 יארד בכל אחת מהעונות והקבוצה הגיעה שלוש פעמים לפלייאוף (והפסידה בכל המשחקים, כולל השבוע מול סן דייגו)?.

זו תהיה משרת האימון הראשונה של גרודן, שעבד בעבר שש שנים בטמפה ביי כעוזר התקפה. ברוס אלן, שהיה באותם ימים ה-GM של הבאקנירס, משמש בתפקיד דומה כיום ברדסקינס. בין 2008, אז עזב את טמפה ביי ל-2011, אז הצטרף לסינסינטי, עבד גרודן ב-AFL, ליגת האולמות, הליגה בה גם כיכב כקוורטרבק בימיו על המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully