וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן ראשון לצרפת לאחר המונדיאל הכושל

ליאור וייץ

20.8.2002 / 17:01

כמו ישראל, גם צרפת תשחק לראשונה מאז הכשלון במונדיאל במשחק ידידות מול טוניס, וממש כמו לישראל - גם למאמנה החדש, סנטיני, יהיה זה משחק הבכורה

לראשונה מאז הכשלון הצורב במונדיאל האחרון, תשחק הערב נבחרת צרפת במשחק ידידות מול נבחרת טוניס בתקווה לפתוח דף חדש לקראת מוקדמות יורו 2004. צרפת, כזכור, תשחק במוקדמות באותו בית עם ישראל.

כמו לגרנט, גם עבור נבחרת צרפת יערוך מאמנה החדש, ז'אקה סנטיני, את הופעת הבכורה שלו לאחר שהחליף את ז'טקה בתפקידו. היום אמר סנטיני: "צרפת חייבת לחזור אל המקום הטיבעי שלה ולהציג את הכדורגל שהיא הציגה גם לפני המונדיאל. אני פה כדי לדאוג שזה ייקרה והמשחק מחר מול טוניס יהווה עבורינו מבחן ראשון והכנה מצויינת לקראת מוקדמות יורו 2004. אני מתייחס אל המשחק הזה, כמו לכל משחק, בשיא הרצינות". עוד הוסיף סנטיני: "אני גאה לאמן את הנבחרת ומרוצה מאד בתפקידי החדש. גם מבחינתי האישית זה כבוד גדול לאמן את הנבחרת הלאומית".

צרפת עשויה לפתוח בהרכב החזק ביותר שלה, כמעט אותו הרכב שהגיע לדרום קואיאה עם ציפיות גבוההות וסיים באכזבה גדולה מאד. השינוי המשמעותי ביותר הינו בעמדת השוער בו יעמוד גרגורי קאופט במקומו של בארטז. למעט בארטז, גם חלוץ יובנטוס, דויד טרזגה, פצוע ולא נכלל בסגל. ההרכב המשוער: קאופט, ווילי סאגנול, ליליאן טוראן, מרסל דסאי, וינסנט קנדלה, פטריק ויארה, מקאללה, עמנואל פטי, זינאדין זידאן, קיסה וטיירי הנרי.

גם עבור טוניס יהיה זה משחק ראשון לאחר המונדיאל. טוניס, כזכור, שיחקה בבית אחד בשלב המוקדם יחד עם יפן, רוסיה ובלגיה. הפסידה לרוסיה וליפן, סיימה בתיקו 1:1 עם בלגיה וסיימה את דרכה במונדיאל, כמו צרפת, במקום האחרון בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully