וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עשויה לרדת מחיים מגרלשווילי

9.1.2014 / 16:29

פגישה נוספת עם נציגי מגן לרנקה הסתיימה ללא התקדמות. רוני לוי: "הסיטואציה עם אזולאי לא סגורה". אימון בכורה ללוגסי

צילום: עומר מירון עריכה: מיכאל ברגמן

בבית"ר ירושלים רוצים מאוד לראות את המגן חיים מגרלשווילי מצטרף לקבוצה, אך כרגע ישנם פערים כספיים בין הצדדים. בית"ר נפגשה היום עם נציגו של השחקן גלעד קצב, ולאחר הפגישה לא הושגה התקדמות וישנם פערים גדולים בין הצדדים. אחת הסיבות היא כי א.א.ק לרנקה דורשת מהשחקן לוותר על שתי משכורות אותן היא חייבת לו בתמורה לשחרור לבית"ר, והצדדים מנסים להגיע להסכמות בנושא.

חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בית"ר תוותר עליו? חיים מגרלשווילי/ברני ארדוב

ייתכן כי אם הצדדים יגיעו להבנות על חוזה לשנה וחצי, הדברים יוסדרו והשחקן יחתום בקבוצה. בכל מקרה, בבית"ר לא מתכוונים לחכות אל מעבר לאמצע השבוע הבא, ואם הדברים לא ייסגרו, תפנה הקבוצה למגן מכבי חיפה שמואל שיימן כאשר גם האופציה שלנדרי מולמו יישאר או שי חדד ישחק בעמדה זאת נמצאים על הפרק.

משה לוגסי ערך היום אימון בכורה במדי בית"ר. לוגסי לא שיחק כמעט העונה ולכן בקבוצה מתכוונים לשלב אותו בהדרגה. גם בנוגע לג'ונתן וילה, בבית"ר מודעים לכך שהוא לא שיחק כמעט העונה וגם בעונה שעברה הוא שיחק כבלם. לכן מאמינים בבית"ר שתוך שבועיים או שלושה הוא יהיה בכושר ראוי.

בבית"ר מקווים כי יהיו התפתחויות מכיוון שלומי אזולאי והוא יצטרף לקבוצה בתחילת השבוע הבא. כרגע עדיין ישנם פערים בין הצדדים בנוגע לדמי ההשאלה, אך במועדון מאמינים כי יגיעו לפשרה עם חיפה והשחקן יהיה בסגל הקבוצה נגד רמת השרון בטדי בשבוע הבא.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"רעננה קבוצה טובה מאוד שעשתה דברים יפים מאוד העונה". רוני לוי/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, התייחס למשחק הקרוב נגד הפועל רעננה, ואמר: "נגד הפועל חיפה המחצית השנייה לא הייתה רעה, אבל המחצית הראשונה לא הייתה טובה. כמו שכבר אמרתי, היו במשחק דברים יותר טובים ופחות טובים ואנחנו ניקח את הטובים ונתקן את הטעויות. אנחנו עובדים קשה מאוד. אנחנו כל הזמן רוצים ניצחון ושואפים לנצח. יחד עם זאת אנחנו מודעים למצב של הקבוצה ובטוח שבבית שלנו עם הקהל שלנו אנחנו יכולים לעשות את זה. רעננה קבוצה טובה מאוד שעשתה דברים יפים מאוד העונה. אנחנו מכבדים אותם מאוד, אבל יש לנו את המטרות שלנו".

על הצירוף של לוגסי ווילה אמר: "אנחנו חייבים לחזק את הקבוצה. כולם מבינים ויודעים את זה. הם שני שחקנים טובים ואיכותיים שיכולים לעזור לנו הרבה. אני מקווה שנצרף עוד מספר שחקנים, אבל מה שחשוב הם השחקנים הקיימים שנמצאים כאן במועדון שישתפרו ויעשו מעבר כדי שנהיה קבוצה יותר טובה".

בנוגע לשחרורים ולשלומי אזולאי אמר: "בשלב הראשון אנחנו נרצה להתחזק ולהיות כמה שיותר טובים. בשלב השני יכול להיות שיהיו שחרורים. עם שלומי אזולאי ישנה סיטואציה שהדברים בה לא סגורים. אני מקווה שנוכל להביא אותו ולהתחזק וגם שהוא יזכה לשחק, אבל הדברים לא תלויים בי ואני מקווה שזה יסתדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully