וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: דדי בן דיין בספק למכבי חיפה

9.1.2014 / 12:43

המגן פצוע והשאיר את בלבול בפני בעיה למשחק מול הירוקים. חיפה פנתה באופן לא רשמי כדי שגדיר וכליבאת לא ישחקו

one

מגן בני סכנין דדי בן דיין פצוע ובספק למשחקה של הקבוצה מול מכבי חיפה ביום שבת. הפציעה של בן דיין מעמידה את מרקו בלבול בפני בעיה קשה שכן הוא סובל מסגל קצר במיוחד לאחר שמרקו מרקובסקי וסאני שוחררו ועזבו את הקבוצה, ואחמד אבו נהיה פצוע כמו גם בן דיין שנמצא בספק.

דדי בן דיין בני סכנין חוגג. יוסי ציפקיס
הסגל מתקצר. דדי בן דיין/יוסי ציפקיס

אם לא די בכך, במכבי חיפה פנו בבקשה לא רשמית לסכנין שלא לשתף את שחקניה המושאלים, מוחמד גדיר ומוחמד כליבאת. בסכנין לא רוצים להרוס את היחסים הטובים עם חיפה, אך המצוקה בסגל ככל הנראה תוביל אותם לסרב או לנסות להגיע לפשרה אחרת. "אין לנו כמעט סגל", אמר יושב ראש הקבוצה, מוחמד אבו יונס. "עוד לא הגענו להחלטה, אבל אם הם לא ישחקו, ניאלץ להעלות שחקני נוער לסגל".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "מכבי חיפה מבקשת להבהיר כי לא הועברה בקשה או דרישה לראשי בני סכנין בנוגע למושאלים מוחמד גדיר ומוחמד כליבאת והאפשרות שיקחו חלק בהתמודדות הצפויה בין הקבוצות. במהלך שיחה אמש נשאלו ראשי קבוצת הכדורגל בני סכנין האם השניים צפויים להיות בסגל כחלק ממדיניות המועדון לפיה המושאלים ממכבי חיפה אינם משחקים מולה. חשוב לציין כי השניים לקחו חלק בתהמודדות הקודמת בין הקבוצות בסיבוב הראשון ללא התערבות מצד המועדון".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully