וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: נבוישה מרינקוביץ' ביקש לעזוב

9.1.2014 / 11:34

הסרבי שוחח עם שלומי דורה והודיע שהוא צריך לחזור למולדתו בגלל סיבות משפחתיות. המאמן: "אני לא מתכוון לעמוד בדרכו"

אדריאן הרבשטיין

קשרה של הפועל חיפה נבויסה מרינקוביץ' ביקש מהמאמן שלומי דורה לעזוב את הקבוצה ולחזור לסרביה. הקשר הודיע לדורה שהוא צריך לחזור לארץ מולדתו בשל סיבות משפחתיות וכי הוא רוצה לעזוב תוך חודש את הקבוצה. הקשר הסרבי צפוי לחפש לעצמו קבוצה בסרביה ולעזוב רשמית את ישראל.

נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
רומן קצר. נבוישה מרינקוביץ'/ברני ארדוב

דורה צפוי לשוחח אחר הצהריים עם יואב כץ כאשר שחרורו של השחקן מותנה בהסכמת הבעלים. אם בחיפה יאשרו את הבקשה, המהלך צפוי להשפיע על לירן כהן שמאוכזב ממעמדו שכן בקבוצה לא מעוניינים לשחרר גם אותו וגם את מרינקוביץ' כדי לא לאבד את העומק בסגל.

שלומי דורה אמר בנושא: "השחקן ביקש לעזוב ואני לא מתכוון לעמוד בדרכו מכיוון שמדובר בשיחות אישיות. הוא הבהיר לי שאם הוא יחזור לשנה הבאה לישראל, הוא יחזור לשחק כאן. כרגע זה נתון להחלטתו של יואב כץ. קודם כל צריך להיות אדם ואחרי זה לחשוב על השיקולים האישיים".

מרינקוביץ' הגיע להפועל חיפה בקיץ, אך רשם רק 12 הופעות (שני שערים) ובשבועות האחרונים מיעט לקבל הזדמנויות. הקשר בן ה-27 משחק בישראל ברציפות מינואר 2011 והופיע גם במכבי פתח תקוה והפועל עכו.

בינתיים מי שלא ישחק ביום ראשון נגד הפועל תל אביב הוא הבלם אושרי רואש שנפצע במשחק נגד בית"ר ירושלים. רואש נפגע בעצם ברגל ולא צפוי לשחק. גם יוסי דורה לא ישחק בשל צבירת כרטיסים צהובים כשרועי שוקרני ודנילו ניקוליץ' צפויים לחזור להרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully