וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מדוקס, גלאווין ופרנק תומאס בהיכל התהילה

8.1.2014 / 21:33

שני מגישי העבר שכיכבו באטלנטה של שנות ה-90' בפנים כמו גם ה-DH של הווייט סוקס. קרייג ביג'יו, בונדס וקלמנס בחוץ

שלושה חברים חדשים הצטרפו הערב (רביעי) למועדון היוקרתי ביותר בעולם הבייסבול: היכל התהילה בקופרסטאון. השלישייה המאושרת מורכבת מצמד המגישים גרג מדוקס וטום גלאווין, שהעבירו יחד חלק גדול משנות ה-90' בקבוצה הנהדרת שהייתה לאטלנטה ומה-DH פרנק תומאס, החובט העוצמתי ששיחק למשך רוב הקריירה במדי שיקגו ווייט סוקס.

מי ששוב נותרו מחוץ לרשימה, בין היתר, הם קרייג ביג'יו, שרבים האמינו שייכנס להיכל ובארי בונדס ורוג'ר קלמנס, נגדם עלו לאורך השנים האשמות על שימוש בחומרים ממריצים.

גרג מדוקס מגיש עבר אטלנטה ברייבס. Ethan Miller, GettyImages
לרגע לא היה ספק לגביו. מדוקס/GettyImages, Ethan Miller

מדוקס היה הבחירה הכי מוחצת של השנה, עם 97.2 אחוז מהקולות. למעשה, מדובר במקום השמיני בתולדות היכל התהילה. הוא מדורג שמיני גם בניצחונות, כאשר לאורך 23 שנות קריירה השיג מאזן של 227:355 ו-ERA של 3.16. הוא זכה בסיי יאנג במשך ארבע עונות רצופות (1992-95) ונבחר שמונה פעמים לאולסטאר.

גלאווין, שכאמור כיכב לצד מדוקס במדי הברייבס, נבחר לאולסטאר עשר פעמים, זכה פעמיים בסיי יאנג והשיג מאזן של 203:305 לאורך 22 עונות. הוא זכה ל-91.9 מקולות הבוחרים.

תומאס היה ה-MVP של האמריקן ליג פעמיים וחבט 521 הומראנים לאורך 19 עונות קריירה. הוא הכניס 1,704 ריצות ועמד על 30.1 אחוזי חבטה. הוא זכה ל-83.7 אחוז מהקולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully