וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'וני מאנזיל ייצא לדראפט הקרוב

8.1.2014 / 20:52

הקוורטרבק של טקסס A&M, שבעונה שעברה הפך לזוכה הצעיר בתולדות ההייזמן, החליט לוותר על השנתיים האחרונות במכללות

קבוצות ה-NFL זכו הערב (רביעי) לאופציה נוספת, מעניינת במיוחד, לקראת דראפט 2014, שייצא לדרך בדיוק בעוד ארבעה חודשים בניו יורק. ג'וני מאנזיל, המוכר לעולם יותר כג'וני "פוטבול" מאז כבש את ליגת המכללות בסערה, החליט לוותר על השנתיים שנותרו לו בקולג' ולצאת לליגה של הגדולים כבר עכשיו.

בעונה שעברה מאנזיל, הקוורטרבק של אוניברסיטת טקסס A&M הדהים את עולם הפוטבול כולו כאשר ביצע פריצה אדירה במדי האגיס והפך לפרשמן הראשון ולזוכה הצעיר ביותר בתולדות פרס ההייזמן, המוענק לשחקן הטוב ביותר במכללות (שיא הגיל נשבר לאחרונה על ידי האלוף הטרי, קוורטרבק פלורידה סטייט, ג'יימיס ווינסטון).

ג'וני מאנזיל טקסס A&M. Stephen Dunn, GettyImages
בדרך ל-NFL. מאנזיל/GettyImages, Stephen Dunn

בעונתו הראשונה בקולג' מאנזיל מסר ל-3,706 יארד ו-26 טאצ'דאונים, רץ ל-1,410 יארד ו-21 טאצ'דאונים (הכי הרבה יארדים משולבים בעונה לשחקן בתולדות המכללות) והקבוצה סיימה במאזן 2:11 וזכתה בקוטון בול. העונה הוא סיים עם 4,114 יארד (שיא מכללה) ו-13 טאצ'דאונים באוויר ועוד 759 יארד ותשעה טאצ'דאונים על הקרקע. האגיס הסתפקו במאזן 4:9 ורשמו ניצחון בצ'יק פיל A בול.

כאמור, למאנזיל נותרה אפשרות לשחק גם בשתי העונות הבאות במדי טקסס A&M, אבל לאחר שחווה בקולג' סטיישן לא מעט בעיות מחוץ למגרש בתקופתו שם, הוא החליט לעבור הלאה, בתקווה לנצל את המומנטום בו הוא נמצא. מאנזיל, שצפוי להיבחר בסיבוב הראשון, ינסה להשתלב בליגה, כאשר הדעות לגבי היכולת שלו לשחק ב-NFL חלוקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully