וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת התכנסה לראשונה, לוזון: "מקווה שיגייסו את הכסף"

8.1.2014 / 18:00

פגישה ראשונה נערכה במשרדו של יעקב שחר, ללא נציגי הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. יו"ר ההתאחדות: "מכירים רק בארגון השחקנים, ולא בהסתדרות"

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. יוסי ציפקיס
הגיע לפגישת המנהלת. לוזון/יוסי ציפקיס

לאחר שמזכירות ההתאחדות לכדורגל אישרה את הקמתה, מנהלת הליגה בכדורגל התכנסה היום (רביעי) לראשונה, בהרכב כמעט מלא. הפגישה נערכה במשרדו של בעלי מכבי חיפה יעקב שחר, ברחוב המסגר בתל אביב, ובמהלכה קיבלו הנוכחים עדכון לגבי אופן הקמתה של המנהלת, שאמורה לרכז חלק מהפעילות השופטת של הכדורגל הישראלי.

רוב נציגי ליגת העל השתתפו בפגישה, שנועדה על מנת לקבל רקע לגבי הליך ההקמה וכן לגבי הנושאים השוטפים בהם תעסוק המנהלת במהלך העונה הקרובה ולאחריה. בפגישה נכחו בין היתר בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת, עו"ד מורן מאירי וג'ק אנגלידיס, אשר אלון, בעלי אשדוד ג'קי בן זקן, מוחמד אבו יונס מבני סכנין, משה דמאיו מבני יהודה וכמובן יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ואחיו עמוס, המשמש כנציגה של מכבי פתח תקוה. נציגי הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים לא הגיעו לפגישה משום שהם נוכחים בבית הדין. מי שלא נכח בפגישה הוא יו"ר המנהלת הזמנית ניר חפץ, שהודיע אתמול על פרישתו מהתפקיד לקראת הישיבה הראשונה. בפגישה עלה נושא אופן בחירת היו"ר הבא.

בצאתו מהפגישה אמר לוזון: "אני מאחל ומייחל שהמנהלת תגייס את הסכומים שההתאחדות גייסה, למרות שיש לא מעט סקפטיות לגבי זה. הבהרתי לנציגים שעליהם לבצע הליכים מנהלתיים שאחד מהם הוא להפוך את המנהלת לחברה לתועלת הציבור". לגבי עתידו של ארגון השחקנים אמר לוזון בקצרה: "אנחנו מכירים רק בארגון השחקנים של אריה אלטר. הוא זה שמוכר על ידי פיפ"א ואופ"א ולא ההסתדרות". לוזון הבהיר כי בנוגע למכירת זכויות השידור: "הבטחתי להם ש-35 מיליון שקל יופקדו בחשבון נאמנות ויועברו ישירות לקבוצה ולא להתאחדות".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully