וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופוקליס שחורציאניטיס ייעדר בין 10 ימים לשבועיים

8.1.2014 / 15:48

חדשות רעות לצהובים: הסנטר אובחן עם נקע בקרסול ויחמיץ את קובאן. ריקי היקמן: "פיינל פור אפשרי, השמיים הם הגבול"

חדשות רעות למכבי תל אביב: סנטר הקבוצה סופוקליס שחורציאניטיס ייעדר בין 10 ימים לשבועיים, לאחא שאובחן עם נקע בקרסול שמאל. הקבוצה הודיעה על כך באופן רשמי. פציעתו של סופו מותירה חלל בעמדת הסנטר של הצהובים, מאחר וגם שון ג'יימס מחלים מפציעה ולא תוכנן לשחק מול קובאן מחר (חמישי, ישיר באתר). ג'יימס התאמן בימים האחרונים ונכלל בסגל למשחק, אך במכבי תל אביב חוששים שמא ייפצע שוב וייאלץ להיעדר מספר שבועות בשנית. עוד לפני הידיעה, פורסם ראיון עם ריקי היקמן באתר היורוליג.

"אני נהנה להתאמן תחת בלאט, כיף שהוא מאמין בי", אמר בפתח דבריו. "לבלאט יש חלק חשוב בהתפתחות שלי, לא רק בעונה שעברה אלא גם העונה. הוא מאמן שמתייחס לכל אחד באותה צורה. אם הוא מרגיש שאתה לא עושה את מה שאתה צריך לעשות, פשוט לא תשחק. אם אתה עושה את מה שהוא מבקש, תשחק. חייבים להעריך מאמן שעושה את זה. זה עוזר לי להיות הכי טוב שאני יכול".

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן. Salih Zeki Sayar, GettyImages
מעלה את הרף. היקמן/GettyImages, Salih Zeki Sayar

לגבי הציפיות בהמשך העונה: "אפשר להגיע לפיינל פור. קודם כל, אנחנו צריכים שכולם יהיו כשירים. אני חושב שאם נמשיך להשתפר ממשחק למשחק, ואם נהפוך לאחת מקבוצות הריבאונד הטובות ביורוליג, השמיים הם הגבול עבורנו".

על הקריירה במכבי תל אביב: "זה גורם לי להעריך את מה שעברתי עד עכשיו בקריירה. אני חושב על כל מה שהיה לי, ועל כל מה שעברתי. אני מנסה להמשיך לעשות את הדברים שהביאו אותי לכאן, וזה מה שיעזור לי להישאר. אני פשוט מנסה להשתפר כמה שיותר".

לקראת המשחק מול קובאן: "אף קבוצה לא רוצה להפסיד לאותה יריבה שלוש פעמים ברצף. אנחנו יודעים שהם הולכים לבוא אגרסיביים, עם כוונה לגנוב משחק בחוץ. אבל אנחנו מכבי, אנחנו חייבים להגן על הבית שלנו".

ריקי היקמן, שחקן מכבי תל אביב עם דיוויד בלאט. ברני ארדוב
"חייב לו הרבה". היקמן עם בלאט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully