וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מגנים את האוהדים שמקללים את טואטחה"

8.1.2014 / 11:04

הרוחות בקרב הירוקים סוערות לאחר העימות בין המגן לקהל: "אפשר להבין את הזעם של טאלב כלפי המיעוט הזה. הוא לא רוצה לשחק במקום אחר". קינן: "הסתדרנו בעבר גם עם עשרה שחקנים. מול מכבי תל אביב היה לנו קשה". שחר ייפגש עם עמוס לוזון בנושא דמארי

one

מכבי חיפה מנסה להתאושש מההפסד 3:1 מול מכבי תל אביב ביום שני ולהתכונן למשחק הבא, מול בני סכנין, בשבת הקרובה (17:00, ספורט 1).

הבוקר (רביעי), מסרה הקבוצה הירוקה מהכרמל הודעה רשמית לגבי מצבו של המגן טאבל טואטחה בקבוצה. במהלך האימון המסכם לקראת המפגש מול מכבי תל אביב, ספג טואטחה קללות ממספר אוהדים שהגיעו למקום וגם במשחק עצמו הוא שמע גידופים וכאשר ירד מכר הדשא בסיום, הגיב בתנועה מגונה לעבר הקהל.

מחיפה נמסר: "אנחנו רוצים לגנות את מיעוט האוהדים שבחר בדרך לא לגיטימית למחאה, כנגד ההנהלה וטאלב טואטחה. הם בחרו באלימות מילולית. גם טואטחה עשה מעשה לא מקובל ולא ראוי ואנחנו נטפל בו במסגרת המועדון. אך יש להבין שהוא הפגין את הזעם הזה כלפי אותו מיעוט. בניגוד למה שנכתב בתקשורת לאחרונה, טאלב רוצה לשחק במועדון והוא לא רוצה לשחק בשום מקום אחר. הסיקור התקשורתי הזה צורם לנו. אותו מיעוט, שלא מייצג את מכבי חיפה, קיבל סיקור נרחב והמחאה הלא לגיטימית שלו זכתה לסיקור. אני רוצה לבוא ולתקן את זה ולתת מילה טובה לקהל שלנו. אחרי שאוהדים מגיעים באלפיהם, מעודדים ותומכים, הם מצטיירים בתקשורת ככאלה שעושים בעיות ואנחנו רוצים להודות להם על התמיכה הזו".

טואטחה סובל ממתיחה במפשעה, לא התאמן ובספק גדול למשחק מול סכנין. מי שעוד לא ערך אימון ונמצא בספק הוא אביחי ידין שנפצע בקרסול במהלך ההפסד למכבי תל אביב, אך בקבוצה מעריכים שיהיה כשיר לסכנין. הפצוע הנוסף, אלון תורג'מן, התאמן.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
בספק לסכנין. טואטחה/קובי אליהו

בלם מכבי חיפה, דקל קינן, הוסיף בנושא: "באימון המסכם לקראת מכבי תל אביב באו 100 אוהדים תומכים ועשו אווירה טובה. באו גם 2-3 צעירים וקיללו את טאלב. לא צריך לתת להם כותרות. טאלב אוהב את מכבי חיפה, הוא עלה פצוע למשחק מול מכבי תל אביב וקיבל זריקה. הוא היה פצוע בסוף ויכול היה להרים יד ולהיות מוחלף, אבל בחר להמשיך לשחק כמו גבר".

על ההפסד לצהובים אמר קינן: "במחצית הראשונה נראינו טוב, אבל כדורגל משחקים שתי מחציות וקיבלנו שלושה שערים. עד להרחקה שיחקנו טוב יותר, אבל כבר היו מקרים שקבוצות בעשרה שחקנים, גם אנחנו, ידענו להסתגר ולצאת עם נקודה ובמקרה הזה היה לנו קשה יותר והפסדנו וחבל שכך. ברגע שראיתי שסארי הולך להיות מורחק ישר קמתי להתחמם וחיכיתי להוראה להיכנס".

לקראת סכנין הוסיף השחקן: "ההתקפה של סכנין מהירה, אבל בסיבוב הראשון התמודדנו איתם ונגמר 0:0. צריך להתכונן כקבוצה ואם נעשה את זה ננצח את המשחק. אסור לנו לתת להם להגיע ביתרון מספרי מולנו. אנחנו מכירים את גדיר וכליבאת, הם שחקנים טובים מאוד".

הפועל תל אביב תהיה מוכנה להתגמש מעט בדרישותיה לגבי עומר ולשחרר את עומר דמארי גם תמורת סכום נמוך ממיליון יורו ו-ויאם עמאשה. הנשיא יעקב שחר העלה את הצעתו הראשונית, אך עדיין לא הושג סיכום. על פי מקורבים לעסקה, שחר ולוזון סיכמו כי אם דמארי לא יעבור העונה, ייעשה מאמץ לסגור עסקה במסגרתה הוא יישאר בהפועל תל אביב עד תום העונה, זו תקבל דמי קדימה ובתום העונה הוא יעבור למכבי חיפה. שחר צפוי לערוך היום פגישה עם עמוס לוזון במשרדו בתל אביב.

התקשורת הדרום אפריקאית מדווחת הבוקר שקבוצת סופרספורט המקומית פנתה רשמית למכבי חיפה בבקשה לשאול את החלוץ דינו אנדלובו עד תום העונה עם אופציה לרכישה בקיץ. על פי הדיווח, גם אורלנדו פייראטס מעוניינת בשחקן, אך סופרספורט ביצעה את הצעד הראשון. אנדלובו מתוסכל מאוד ממעמדו במכבי חיפה ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הוא ישוחרר במהלך חלון ההעברות. השחקן כבר אמר למקורביו שהוא מעדיף לעזוב את ישראל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully