וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות לשעבר שלום אבן עזרא הלך לעולמו

8.1.2014 / 9:49

אבן עזרא שימש בתפקיד במשך 17 שנים והוחלף לאחרונה ע"י ניר רשף. אבי לוזון: "משפטן מעולה, לא היסס לעמוד בחזית"

יום עצוב בכדורגל הישראלי: תובע ההתאחדות לכדורגל לשעבר, עורך הדין שלום אבן עזרא, הלך לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) לעולמו בגיל 73. הלוויתו של אבן עזרא תתקיים מחר, יום חמישי, בשעה 14:00 במושב צור משה, ליד פרדסיה.

אבן עזרא עזב את תפקידו בהתאחדות לכדורגל ממש לאחרונה, בתחילת אוקטובר, לאחר 17 שנים בתפקיד. מי שהחליף אותו היה עורך הדין ניר רשף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שירת נאמנה את הכדורגל הישראלי. אבן עזרא/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, ספד הבוקר לאבן עזרא: "הכרתי את שלום למעלה מ-20 שנים והיתה לי הזכות לעבוד אתו מקרוב. שלום היה משפטן מעולה, היסטוריה מהלכת בכל הקשור לספורט ולוחם ללא חת כנגד האלימות והגזענות בכדורגל. הוא לא היסס לעמוד בחזית, למרות שהותקף ואוים שלא בצדק. אני מוצא נחמה קטנה בכך שההתאחדות לכדורגל ידעה להיפרד משלום בכבוד הראוי לו לפני כחודשיים ובכך שזכה לשמוע את השבח וההלל עוד בחייו. יהיה זכרו ברוך".

היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עורך הדין משה אביבי: "קשה לי מאוד כרגע. עבדנו 17 שנה יחד. הוא היה אדם עם יכולת אנליטית וניסוח גבוהה מאוד, שהתמודד עם המחלה הרבה שנים, ומהדרך יכולת לראות שמדובר באדם שיודע להתמודד עם קשיים גדולים וכאציל נפש. לא התלונן ולא אמר שקשה. עד הרגע האחרון עשה דברים כאילו בוא בריא לחלוטין. לי הוא מאוד יחסר. שנדע רק טוב".

תובע ההתאחדות הנוכחי, עורך הדין ניר רשף, הוסיף: "את שלום הכרתי ברמה האישית ובמהלך החפיפה. מדובר באדם שפיו, לשונו ומצפונו נקיים לגמרי. במהלך החפיפה למדתי ממנו הרבה מאוד. גם אם נראה לעתים קשוח מבחוץ, היה אדם מתחשב ולבבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully