וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן אבו זייד עובר לא.א.ק לרנקה

8.1.2014 / 9:02

קשר מכבי תל אביב, שהושאל בחצי העונה החולפת לרמת השרון, על סף חתימה בקבוצה מהאי השכן בה קרויף עבד בעבר

חסן אבו זייד, קשרה הצעיר של מכבי תל אביב, שהושאל בחצי העונה החולפת להפועל ניר רמת השרון, הפתיע כאשר סיכם עד תום העונה בא.א.ק לרנקה. אבו זייד אמור היה לסגור חזרה לקבוצתו לשעבר בני יהודה עד מחר (חמישי), אולם הצדדים לא הגיעו להבנות כספיות ובהמלצתו של המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, שכמובן עבד בלרנקה במשך שנתיים, בין 2010 ל-2012, סיכם אבו זייד בקבוצה מהאי השכן עד לתום העונה. נותרו עוד פרטים קטנים לסגור עד שתיסגר ההחתמה באופן רשמי.

חסן אבו זייד שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
יוצא לחו"ל. אבו זייד/ברני ארדוב

עזיבתו של אבו זייד מהווה מכה לא קלה עבור רמת השרון, במדיה שיחק העונה 12 משחקים, 11 מתוכם בהרכב, אך בקבוצה ידעו בכל מקרה כי לא יוכלו להשאיר את השחקן, לאחר שמכבי תל אביב הייתה זו ששילמה את משכורתו בחצי העונה האחרונה. לרמת השרון אין יכולת כספית כרגע לעמוד בחוזהו ואם היה נשאר בארץ, אבו זייד היה חותם אך ורק בבני יהודה ובמכבי פתח תקוה.

את א.א.ק לרנקה מאמן בימים אלה פלורוס ניקולאו והיא מדורגת במקום השביעי בליגה הקפריסאית, עם 22 נקודות במאזנה לאחר 15 מחזורים. בקבוצה משחק נכון לרגע זה חיים מגרלשווילי, שמתקרב לחזרה לבית"ר ירושלים. את הקבוצה אימנו בעבר ניר קלינגר (2007/08) ורן בן שמעון (2012/13).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully